Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnige zomerbloem ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonnige zomerbloem ...

... of is het nu een zomerse zonnebloem?

Hallo,

Alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een werkje heb kunnen posten hier, drukke weken achter de rug. Gelukkig terug wat meer tijd nu voor fotografie .
    Deze zonnebloem vandaag in onze straat tegengekomen, graag dan ook jullie meningen/opmerkingen , of .

Nikon d90, Sigma 50-150
    Iso 200, F8
    1/320 , 62mm

Groetjes,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Re: Zonnige zomerbloem ...

Ik vind hem goed
    enkel had ik de blaadjes er graag helemaal opgezien.

Comment

een Knaller hoor, allleen wat krapjes aan het onderkader.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hele goeie! Groene bladeren in zijn geheel erop had hem helemaal af gemaakt denk ik.
        Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Bedankt voor de reacties, ben ook blij dat de foto er terug staat. Hopelijk zijn de problemen nu opgelost bij Tinypic.
          Heb de bloem inderdaad wat krap moeten kadreren, er waren veel storende elementen onder en naast de bloem. De foto is een opdracht voor de avondschool in contrasterende kleuren.

grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
          X