Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Simpele maar goed opgebouwde foto. Achtergrond mocht iets minder scherp, maar stoort niet echt, behalve die blauwe vlaggetjes, die ik zou wegclonen. Het kader vind ik helemaal niet passen. Hier vraagt het om een wit of een meer contrasterend kader m.i.
Lang geleden dat ik nog een kader gezien heb dat door de beugel kan, en hier stoort het niet. Mooie compo voor dit schaap met drie koppen, Jammer van de groene pijl op het bruine schaap, maar zeg maar eens aan die dames dat ze uit het onkruid moeten blijven. Meer dof was mooier geweest, sorry, nog mooier geweest.
De familie Schaap dankt u voor het kijken en het commentaar.
@Medussa, FestinaLente,Zappa
Wat betreft de achtergrond kan ik wel volgen, maar ik was al blij dat ik deze dieren eindelijk eens tot een " deftige " stilstand kon krijgen ...
@FestinaLente,
Wat betreft de kader, de kleur ervan komt uit de foto zelf ... maar de ene is natuurlijk voor een kader, de andere wat minder.
Ik plaatste ook een update met een wit kader.
@Zappa,
De "groene pijl " op het bruine schaap wat om te "bewijzen " dat ze niet van plastiek waren ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment