Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kroatië
Collapse
X
-
-
Re: Kroatië
Staat de eerste foto scheef, of is dat gebouw zelf scheef?
Foto 2 is mij iets te druk, niets in deze foto trekt mijn aandacht.
Foto 3 is mooi, alleen zou er aan de linker zijde iets meer ruimte over mogen zijn.
Nu staat het gebouw er net wel/niet op. Mijn voorkeur gaat wel uit naar deze foto.WillemClassensDesign: Mijn website
Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
Flitsers:HVL-F42AM;
-
Ook mijn voorkeur ging direct uit naar foto 3, hoewel ik het geen topper vind, maar daar ga je m.i. voor een onderwerp, wat er wel uitkomt.
Foto 2 mist voor mij een rustpunt, een aandachtspunt, iets waar je op kan terugvallen. Het mooie van de omgeving zit hem m.i. ook meer in de achtergrond, de huisjes, dan in de voorgrond. Maar anderzijds, is het beeld wel mooi opgebouwd qua vlakverdeling en kijkhoek wat mij betreft.
De eerste is voor mij dan weer wat rommelig. Heel moeilijk om van zo'n poort, tussen al die dingen die daar rond staan een mooie foto te maken. De poort staat daar m.i. ook niet sterk genoeg en links die lantaarn, en ook het schijnbaar "scheve" stoort toch wel een beetje. Lijkt of het een beetje verwrongen is.
Technisch, vooral qua licht en scherpte is verder op deze foto's van mijnentwege sowieso niet veel aan te merken.
Mvg
Chris
Comment
-
Alvast bedankt voor de reacties!
Het is altijd goed om te weten wat je goed en fout doet, ben al blij dat deze 3 foto's technisch gezien al een beetje ok zijn ...
En wat de scheefte van die poort betreft ... denk dat dit aan de fotograaf gelegen is
Comment
Comment