Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

contour

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• contour

ik kan niet kiezen tussen de twee, kvind ze allebij wel mooi...

canon eos 450D, f5.6, 1/6sec(1e foto) 1/8sec(2e foto), bp 55mm
    zonder externe flitsers, gewoon kamerlicht tegen witte muur. wel statief gebruikt.

Alle commentaar welkom! Heel graag zelfs

groetjes,
    Annick

Re: contour

leuke foto
    Canon eos 7D

Comment

leuk gedaan, maar die handen hadden er geen eens bij gehoeven.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

is het dan niet te eenvoudig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          leuk gedaan, maar die handen hadden er geen eens bij gehoeven.
          grt,bouk.
          Is ook mijn gedacht!
          Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

De eerste voor mij : de handen zijn discreet aanwezig en geven liefdevol steun. De contouren van de buik zijn mooi zichtbaar.

Comment

Volg hier wat Bouk aangeeft ... Foto 1 lijkt me volgens mij ook heel goed zonder handen ... Maar foto 1 kan perfect ook met de handen erop hoor ...
              Eenvoudig kan het dan wel zijn, maar "less is more " is hier dan prima van toepassing.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Ik denk dat zonder handen deze foto's eerder thuis horen bij "Wat is dit?"
                Moet eerlijk toegeven, dat toen ik nog aan het scrollen was en de handen nog niet
                in beeld waren ik dacht dat ik naar de contouren van een cello of een viool aan het kijken was.

Als je mensen wil doen laten nadenken over wat ze zien kan je inderdaad zonder handen
                gaan. Wil je echter de schoonheid van een zwangerschap in beeld brengen MOET het wel
                duidelijk zijn dat het over een zwangere dame gaat en niet over een viool of een cello
                Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

de typische zwangere-buik-met-handen-foto.

niet meer zo origineel.

Comment

Mooi, die kegelachtige contour met steunende en beschermende handen. Maar eveneens
                    waar wat Control Z zegt, dat dit niet meer zo origineel is. Alhoewel dit nu net een van de
                    leuke dingen aan fotografie is: al hebben ze het je xxx maal voorgedaan, je kunt er zelf
                    toch nog vreugde aan beleven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
                      Ik denk dat zonder handen deze foto's eerder thuis horen bij "Wat is dit?"
                      Bent roerend eens. M.i. horen de handen erbij, maar dan wel zoals in de eerste, ondersteunend, en met contouren helemaal zichtbaar. Leuk detail is trouwens de ring...

Mvg
                      Chris

Comment

De eerste is prachtig. De handen en de ring maken het af. Liefdevol beeld.
                        mvg, Wilfried
                        http://www.familialebemiddeling.net
                        http://www.mestdagh.biz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht

niet meer zo origineel.
                          Ben zo vrij geweest om je laatste foto's eens te bekijken, totaal niet origineel, dus sorry hoor, beetje de verwende aan het uithangen?
                          Bij deze twee goed uitgevoerde foto's gaat mijn voorkeur naar de eenvoud van de eerste. En voor diegene die vinden dat een hand er niet bij past, observeer eens zwangere vrouwen, je zal het dan wel begrijpen, dit is gewoon de beste manier om dit vast te leggen. dikke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht

niet meer zo origineel.
                            Ben ook nog volop aant zoeken hoe mijn camera werkt en welke instellingen ik best kan gebruiken. Ben via google afbeeldingen op zoek gegaan naar voorbeelden en die dan als inspiratie gebruikt, dus natuulijk is dit dan niet zo origineel. Maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk. Als het resultaat maar goed is.

Ik was vooral benieuwd naar reacties op de technische kant van de foto, en nabewerking. Want ook in photoshop zit ik soms te knoeien.

Toch bedankt voor alle reacties :-) das wel leuk!

grtz Annick.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                              Bent roerend eens. M.i. horen de handen erbij, maar dan wel zoals in de eerste, ondersteunend, en met contouren helemaal zichtbaar. Leuk detail is trouwens de ring...

Mvg
                              Chris
                              Helemaal eens...

Comment

Working...
                              X