Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dieren in beeld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dieren in beeld

Hallo,
    ik vertoef hier al een tijdje op BD maar heb nog nooit eerder iets (durven) posten.
    Onderstaande foto's werden gemaakt bij bezoek aan een pretpark samen met de kinderen.
    Ik hoor graag jullie mening hierover.
    Bedankt alvast.
    S'ke.

1.

2.

3.
    Last edited by Tantebibi; 16 september 2010, 22:41. Reden: Foto's waren te klein afgebeeld.

Re: Dieren in beeld

Ik heb geprobeert jouw foto's groter te maken, door in de formule alles te wissen wat achter ".jpg" staat. Dat lukte, maar de foto's waren dan véél te groot.

Nog even deze beknopte handleiding lezen en je bent vertrokken: klik!
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Bedankt voor je reactie, Jos.
      En geloof het of niet maar ben daar net mee bezig. Maar weet niet of het nu nog zal lukken om dit klaar te spelen.
      De aanhouder wint zeker ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tantebibi Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie, Jos.
        En geloof het of niet maar ben daar net mee bezig. Maar weet niet of het nu nog zal lukken om dit klaar te spelen.
        De aanhouder wint zeker ?
        Zie je wel, dankzij de gouden raad van Jos, is het dan toch gelukt ! Bedankt.

Comment

Is er dan niemand die op mijn beelden wil reageren ?
          Ik weet dat ik niet meteen met het beste materiaal werk en zeker nog niet bedreven ben in de fotografie maar enige feedback zou welkom zijn.

Comment

foto 1 vind ik de betere hoor.

2&3 kunnen beter, belichting is niet 100% ok en witblans (vooral op 2) ziet er ook wa naast
            neem je tjd enkijk goed rond. mogelijkheden zat

paradisio is hier een jaarlijks uitstapje!
            en die apen-eilandjes zijn echt super!
            nikon stuff

Comment

Hallo David,
              bedankt voor je feedback, inderdaad de intstellingen van mijn camera zijn nog steeds een wederkerend probleem.
              Parc Paradisio heb ik vroeger nog gedaan en ben van plan om volgend jaar in het voorjaar eens te gaan. Apenheul in Nederland heb ik vroeger ook bezocht en dit was ook leuk.
              Ondanks de avondschool die ik volg, ben ik nog niet zo bedreven in de fotografie als ik zelf zou willen maar ik hoop in de toekomst er ook meer tijd voor te kunnen vrijmaken.
              Groetjes,
              S'ke.

Comment

Working...
              X