Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
enigste puntje van kritiek: ik weet niet als de scherpstelling goed ligt, want ik wil steeds naar die dikke druppel in het midden van het horizontale stengeltje kijken.
't Is een mooie foto, maar ik mis hier wat scherpte. De druppels ogen allemaal onscherp. Misschien zit de sluitertijd er voor iets tussen of vergeten te verscherpen ? 't Is wel heel goed gezien, en er een heel mooie compo van gemaakt, met een mooie egale achtergrond.
De titel van de foto is regendruppel maar dat is juist waar de scherpte niet zit.
Vind het een mooie opstelling maar de scherpte zit voor mij op de verkeerde plaats.
Kan alleen maar beamen : prachtcompositie, maar spijtig van de onscherpe druppels
Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
"We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."
ik vind dit een mooie compo, ik weet ook niet goed waar je hebt op scherpgesteld, ik denk niet op de druppels.
ps; had je een andere naam gegeven aan dit topic had je de aandacht niet op de druppels gevestigd.
Comment