Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
irritant beestje
Collapse
X
-
-
Re: irritant beestje
Oorspronkelijk geplaatst door GFTbak Bekijk berichtIk ben zelf niet helemaal blij met de hoge iso!
(iets waar ik in het vervolg beter op ga letten)
Let wel... je hebt een aanzienlijk korte snelheid nodig om de beweging van de wesp te bevriezen, en een aanzienlijke klein diafragma, om dit van vlakbij helemaal scherp te brengen.
Je kan oneindig blijven combineren, maar ik denk dat je in casu met de ISO's wel een beetje omhoog zal moeten...
Mvg
Chris
Comment
-
Foto getrokken met volgende instelling (eigenlijk op P):
F7
1/395s
iso 800
brandpuntafstand 270 (dus volle zoom op mijn tamron)
In de achtergrond is wel wat ruis zichtbaar.Canon eos 50D - tamron 17-50mm f/2.8 sp di ii vc - Sony RX100 (eerste generatie)
Comment
-
Hallo,
Waarom de foto rechtzetten ? Nu is de suggestie dat je op het punt staat van het flesje te drinken, je dat irritant beestje ziet... en je belet je dorst te lessen, helemaal weg.
Zo zie ik het toch.
José.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bourgoignie Bekijk berichtHallo,
Waarom de foto rechtzetten ? Nu is de suggestie dat je op het punt staat van het flesje te drinken, je dat irritant beestje ziet... en je belet je dorst te lessen, helemaal weg.
Zo zie ik het toch.
José.
Mvg
Chris
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtMisschien... maar de achtergrond staat ook scheef, en dan is die illusie er voor mij al lang niet meer.
Mvg
Chris
(was nooit de bedoeling om iets te suggereren)
Ik was op stap om foto's voor de avondschool fotografie te maken (landschapsfoto's) en wou even mijn dorst lessen op een terrasje.
Dit was echter zeer tegen de zin van familie wesp.
Dan maar een fotootje van de belager.
Het beestje bleef nooit langer dan 1 seconde op stilzitten...
...niet echt een uitvlucht maar vandaar de slordigheid.Canon eos 50D - tamron 17-50mm f/2.8 sp di ii vc - Sony RX100 (eerste generatie)
Comment
Comment