Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triathlon deel 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Triathlon deel 2

Nog 2 foto's van de triathlon in Wommelgem.

Sony A300 : 18-70 mm + 55-200 mm + Tamron 90mm 2.8 Macro + Sony 50mm 1.8 + Tamron 17-50mm 2.8 DI II + HVL-F42A flitser
    http://digitalefotografietm.blogspot.com

Re: Triathlon deel 2

Ik vind de eerste foto sterker dan de 2e. Op de 2e foto zijn te veel afleidende factoren.
    Op de eerste foto (van de wielrenner) stoort mij de schaduw van de lantaarnpaal. Verder een mooi lijnenspel en lekker de ruimte gegeven om de foto in te rijden.
    www.wilcorakhorst.nl

Comment

TRI athlon en dan toch maar 2 foto s

ik ga voor nummer 1
      Canon eos 7D

Comment

Die eerste is schitterend, mede door het niet alledaagse standpunt en hoe de renner via de hoek binnengereden komt
        Schaduw van de paal stoort misschien wel, die zou ik wegshoppen (alhoewel niet iedereen daar voorstander van is). Sowieso prachtige foto!!

Grtz,
        Peter
        Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Ik ben niet zo wild van de eerste, omdat er te weinig beweging in zit. De compo is inderdaad schitterend, maar de schaduw van de paal stoort toch wel, en de fietser kan zo omvallen (je kan de spaken tellen).

De tweede daarentegen... de gelijkmatige beweging, de expressie, het ingaan van de bocht, het voetje van de grond. De achtervolgers achter de hoek... ik vind hem heel goed.

Mvg
          Chris

Comment

Working...
          X