Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groen, groener, groenst....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Groen, groener, groenst....

Een paar foto's genomen door het raam van onze hotelkamer in de buurt van Metz.
    Landschappelijk misschien niet je dat, maar ik vond die kleuren wel iets hebben.
    Wat vinden jullie of ?

Groetjes

Re: Groen, groener, groenst....

Verplaatst naar beginnershoek op vraag van TS
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

ga voor de eerste opname, heeft veel mooier lijnenspel.
      maar denk om met verscherpen hoor, vooral bij de tweede al behoorlijk wat witte stipjes te zien.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        maar denk om met verscherpen hoor, vooral bij de tweede al behoorlijk wat witte stipjes te zien.
        grt,bouk.
        Ik volg, de lijnen groen groener groenst komen hier mooi tot hun recht..

Grts Peter
        grts Peter
        BD1754BE / Body & glass

Comment

Een cm-tje boven eraf van die eerste, en hij kijkt nog lekkerder. Goeie foto, simpel, maar goeie opbouw.

Mvg
          Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            grt,bouk.
            Ik heb er inderdaad nog moeite mee om te weten hoever ik mag/moet gaan.
            Het waren wel van mijn eerstelingen met de 50D en toen had ik nog niets onder de knie zodat de originele verre van scherp waren Nu begint reeds één en ander te lukken, maar nog niet alles. Vooral bij het achteraf verscherpen weet ik het (nog) niet. Ik zie zelfs geen witte stipjes...... hoe/waar zijn die te merken ? Waarschijnlijk is het een domme vraag 'hoeveel je mag verscherpen' want het zal wel zijn hoe onscherper de originele hoe meer te verscherpen zeker. Ik verscherp in Photoshop met 'Onscherp Masker' en dat gaat van 0 tot 500 !!
            Ik verscherp (nog) niet in DPP van Canon omdat ik nog aan het experimenteren ben met raw, waarvan ik vind dat ze na het omzetten naar JPEG na het verscherpen terug wat onscherp worden. Vandaar blijf ik nog steeds vasthouden aan JPEG.
            Groetjes en dank voor de commentaren.

Comment

Working...
            X