Staan te veel halve dingen op voor mij, links halve piramide, rechts stukje piramide , beter meer uitzoomen zodat alles er op staat of één iets als onderwerp nemen en dit dan mooi kadreren ...
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Aan de rechterkant een haartje afsnijden zodat de lichtjes weg zijn en onder een stukje eraf zodat het putdeksel weg is.
Dat zijn voor mij de storende elementen, voor de rest vind ik het een prachtige afbeelding en heb ik geen tips ter verbetering.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Aan de rechterkant een haartje afsnijden zodat de lichtjes weg zijn en onder een stukje eraf zodat het putdeksel weg is.
Dat zijn voor mij de storende elementen...
Ik ben helemaal akkoord, maar meen toch dat het filtertje op de lens bleef steken, en dat zou eraf kunnen. Vermoedelijk had je dan die twee flares niet die uit de hoek komen. Verder lijkt hij goed gemaakt, maar op 900 pixels is dat niet altijd makkelijk oordelen.
Met je exif en de tips van Bart (Black B@ndit) te vergelijken, wordt hij misschien nog beter. In eerste instantie zou ik, door de ster in de hoek, links, denken dat je met een redelijk klein diafragma werkte, en een langere sluitertijd, maar van die stervorming vind ik dan weer niets terug bij de lampen in de foto, wat dan weer op een groter diafragma duidt en een kortere sluitertijd, evenals de nagenoeg bevroren beweging van de aanwezige mensen...
Comment