Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bassbreak
Collapse
X
-
-
Re: bassbreak
Ik vind het een mooie opname, en dit vanwege de kleur en de gekozen compositie en uitsnede.
Een paar storende details, zijn het streepje daglicht links achter, en het ietwat uitgebrande wit in het midden van het instrument. Het stoort, maar tegelijk is het een aandachtstrekker, van waaruit je begint naar de foto te kijken, en ik denk dat iedereen er wel van weg komt.
Mvg
Chris
-
Het is mooi maar ook een beetje triest. Alsof het instrument in een hoek is gelegd om er
nooit meer aan te komen. Ik had het dus liever fier rechtop zien staan, waarbij ik het me
kon voorstellen dat iemand het tussen de benen neemt en langzaam een serenade op ons
loslaat. Iets met veel weemoed, maar dan zonder verdriet. Een mooie herinnering...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtHet is mooi maar ook een beetje triest. Alsof het instrument in een hoek is gelegd om er
nooit meer aan te komen. Ik had het dus liever fier rechtop zien staan, waarbij ik het me
kon voorstellen dat iemand het tussen de benen neemt en langzaam een serenade op ons
loslaat. Iets met veel weemoed, maar dan zonder verdriet. Een mooie herinnering...
Comment
-
-
De comositie en lichtinval vind ik zeker mooi.
Voor mij mocht de foto toch iets langer belicht zijn. Naar mijn smaak is er wat te weinig kleurkontrast. Probleem kan wel zijn dat dan de lichtvlek nog groter (te groot) wordt. Zou misschien kunnen opgelost worden door in te flitsen en te onderbelichten.
Comment
Comment