Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bassbreak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bassbreak

Re: bassbreak

Ik vind het een mooie opname, en dit vanwege de kleur en de gekozen compositie en uitsnede.
    Een paar storende details, zijn het streepje daglicht links achter, en het ietwat uitgebrande wit in het midden van het instrument. Het stoort, maar tegelijk is het een aandachtstrekker, van waaruit je begint naar de foto te kijken, en ik denk dat iedereen er wel van weg komt.

Mvg
    Chris

Comment

Voor mij geslaagd.
      Lichtvlek stoort mij niet en valt op de goeie plaats.

greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

Comment

Nog bedankt voor jullie reacties. Was bijna vergeten

Comment

Het is mooi maar ook een beetje triest. Alsof het instrument in een hoek is gelegd om er
          nooit meer aan te komen. Ik had het dus liever fier rechtop zien staan, waarbij ik het me
          kon voorstellen dat iemand het tussen de benen neemt en langzaam een serenade op ons
          loslaat. Iets met veel weemoed, maar dan zonder verdriet. Een mooie herinnering...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Het is mooi maar ook een beetje triest. Alsof het instrument in een hoek is gelegd om er
            nooit meer aan te komen. Ik had het dus liever fier rechtop zien staan, waarbij ik het me
            kon voorstellen dat iemand het tussen de benen neemt en langzaam een serenade op ons
            loslaat. Iets met veel weemoed, maar dan zonder verdriet. Een mooie herinnering...
            Daar sta ik volledig achter en zou het ook zo doen, maar ik denk dat het de oorspronkelijke bedoeling was van het triestig weer te geven.
            mvg, Wilfried
            http://www.familialebemiddeling.net
            http://www.mestdagh.biz

Comment

De comositie en lichtinval vind ik zeker mooi.
              Voor mij mocht de foto toch iets langer belicht zijn. Naar mijn smaak is er wat te weinig kleurkontrast. Probleem kan wel zijn dat dan de lichtvlek nog groter (te groot) wordt. Zou misschien kunnen opgelost worden door in te flitsen en te onderbelichten.

Comment

Working...
              X