Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mountainbike

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mountainbike

eerste foto die ik deel, ik ben al tijdje aan het lezen hier op BD en door enkel hier tips te lezen tot deze compositie gekome. wat kan er verbeterd worden?

Nikon D60,
    lens Nikkor 35mm 1.8 @ f 2.5
    1/4000
    iso 100
    Nikon D90 (vroeger D60), Nikkor 18-105mm 5.6g ,nikkor 35mm 1.8g, nikkor 55-200mm 5.6g, Nikon SB600 en enkele filters
    Portfolio Robin V.S.

Re: mountainbike

Mijn persoonlijke voorkeur zou minder voorgrond zijn. Een klein strookje groen onderaan de foto (tot net boven de zandberg) en heel veel lucht met de biker centraal
    Sony A300 : 18-70 mm + 55-200 mm + Tamron 90mm 2.8 Macro + Sony 50mm 1.8 + Tamron 17-50mm 2.8 DI II + HVL-F42A flitser
    http://digitalefotografietm.blogspot.com

Comment

ook op de bike batlle in Edegem zo te zien (heb ook een foto in fotobeoordeling sport gepost)

ieders zijn voorkeur.... ik hou van serieuze zoom op de biker... maar dan verlies je wel deels het hoogtebesef.
      EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen

Comment

Ik vind hem best wel mooi zo, hangend in de lucht. Zou er dan ook niet te veel aan croppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door droop78 Bekijk bericht
          ook op de bike batlle in Edegem zo te zien (heb ook een foto in fotobeoordeling sport gepost)

ieders zijn voorkeur.... ik hou van serieuze zoom op de biker... maar dan verlies je wel deels het hoogtebesef.
          Net bekeken en dit zijn wel erg leuke foto's! en ja was daar ook, zaterdag gaan zien maar camera niet bij, zondag terug gegaan met camera

ik heb er ook nog enkele genomen met de zoomlens, hier nog een geslaagde vind ik, wel niet zo extreem ingezoomd en wel beetje veel groen op de achtergrond

nikon D60
          lens nikkor 55-200 f4.0-5.6 @ f4
          1/1250
          iso 100

@ doudeke: tnx
          Nikon D90 (vroeger D60), Nikkor 18-105mm 5.6g ,nikkor 35mm 1.8g, nikkor 55-200mm 5.6g, Nikon SB600 en enkele filters
          Portfolio Robin V.S.

Comment

Working...
          X