Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele vakantiekiekjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Enkele vakantiekiekjes

    Deze zijn genomen tijdens de zomervakantie.

    Opbouwende kritiek en commentaar en zijn altijd welkom.


    55 mm, F/11, 1/500 sec


    18 mm, F/9, 1/320 sec


    55 mm, F/5,6, 1/1000 sec

    Groeten.
    Take the moment... Nikon D5000 and friends!

  • #2
    Re: Enkele vakantiekiekjes

    1. Deze heeft mooie kleuren, alleen spijtig van de 3 ruggen
    2. Heeft wel iets, maar zijn die daken normaal niet meer oranje?
    3. Mooie vakantiefoto, de scherpte zit waar die moet zijn en de kleuren komen mooi uit.
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

    Comment


    • #3
      Re: Enkele vakantiekiekjes

      Foto 1 en 3 kan ik niet veel op zeggen omdat ik zelf zelden mensen fotografeer .

      Maar foto 2 vind ik top kleur ,sfeer diepte alles zit er in ,goede landschapsfotografie , wat wel mijn ding is .

      Groeten

      Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Enkele vakantiekiekjes

        Foto 2 is heel mooi, goede diepte en een fraai uitzicht. De andere twee zou ik gewoon
        weggelaten hebben of met een passende derde in een andere post hebben geplaatst.
        Per slot van rekening is presentatie ook belangrijk en nu heb je net iets te veel van alles
        wat.

        Comment


        • #5
          Re: Enkele vakantiekiekjes

          heel goeie eerste, dat menneke in zijn voetbaloutfit...prachtig.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Enkele vakantiekiekjes

            Waar de laatste voor mij een gewoon vakantiekiekje is, niets speciaals, niet slecht gemaakt, maar hij ontbreekt mij aan spontaniteit, vind ik de twee eerste wel goed.

            De ruggen bij de eerste heb je m.i. nodig, en door de mensen door krijg je een mooi doorkijkje naar waar iedereen aan het kijken is. Het jongetje maakt het verhaal van de foto leuk. Voor mij goeie straatfotografie.

            De tweede, is al veel over gezegd, en ik vind hem goed gemaakt, met de daken die voor diepte zorgen, en achteraan de foto is nog veel te zien.

            Mvg
            Chris

            Comment

            Working...
            X