Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groupshoot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Groupshoot

hey,

ik heb deze foto van onze Honda club getrokken,met als bedoeling hem als poster tevergroten

nu ben in teweten gekomen dat de foto print veel donbkerder gaat uitvallen,hoe kun je dit voorkomen?

volgende vraag

deze foto lijkt niet echt scherp,of ben ik mis?

wat ik ook gehoord heb is als ik heb crop tot een panorama dat er de kans bestaat dat er niet alles word afgedrukt?

alle infos welkom
    facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

Re: Groupshoot

Ik meen dat deze locatie er zich heel goed toe leent, om een dergelijke foto te maken. Ik kan me chter niet terugvinden in de opstelling en de afstand waarop de wagens staan. Bovendien zitten er nog storende elementen in de foto, zoals het stukje auto onderaan.
    Voor mij is deze opstelling te wanordelijk om een goede foto te zijn. Ik zou de neuzen van de wagens allemaal juist richten. De dwarse wagen houdt m.i. het beeld op. Voor mij zou deze foto veel impressionanter zijn, met alle fronten van de wagens bijvoorbeeld naar het midden, en alle wagens veel dichterbij. Je hebt nog een half beeld over waar eigenlijk niet veel mee gedaan is. Let ook op de kleuren van de auto's. De rode zou ik niet achteraan in de hoek zetten, maar ergens tussen in. Onwillekeurig ropet hij om aandacht, en als hij dan ergens in een achterste hoek staat, gaat de blik al gauw naar daar, om over de rest over te kijken.
    Naar afdrukken toe... Foto's kunnen wal eens iets donkerder uitvallen, maar ik heb al gemerkt dat als het histogram van de foto juist zit, en onderaan rechts aansluit, en dat wanneer de curve over de foto verder vrij goed verdeeld is, dat dat allemaal wel meevalt.

Mvg
    Chris

Comment

Ik vind het een beetje grauw, als auto en Honda liefhebber zou je er moeten willen
      induiken en mee rondjes gaan draaien. Hier heb ik een beetje het gevoel dat je het
      beestje best laat staan om een eindje te voet langs het kanaal te gaan lanterfanten.

Comment

alvast thx voor de tips

de bedoeling was infeite om hem zo tekroppen en helemaal tekunne afprinten

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

de foto is vanop een brug getrokken en men 18-55 mm lens getrokken waardoor men zoom funtie tuurlijk beperkt was

de foto nog eens opnieuw tekunnen doen is niet meer haalbaar aangezien 2 wagens vollop met de verbouwing aan hun wagens bezig

de graue foto komt door het grijs en regenachtig weer op die dag Jammer
        facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

Comment

Working...
        X