Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heilig licht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heilig licht

Deze foto is genomen op reis in Duitsland. We hebben nog veel gelachen over de verschijning.

Re: Heilig licht

Het is altijd jammer, als je een foto post, en de dag nadien heeft er nog niemand gereageerd. Vraag me niet hoe het komt . Misschien is de foto te moeilijk of misschien wel te goed, of vinden ze hem te klein...

Wat de foto betreft... hij heeft wat mij betreft een goede vlakverdeling, door het landschap daar beneden te houden.
    Het is hoe dan ook goed gezien, en mocht ik daar zijn met mijn camera, ik zou 't vermoedelijk ook gefotografeerd hebben. Je maakte m.i. een goeie keuze qua belichting, die de plaat toch wel sfeervol maakt. De titel komt er wel uit, maar wat ik dan jammer vind, en daar kan jij niet aan helpen, is dat het landschap dan net weer die wolken met dat lichte randje aan bedekt.

Wat mij betreft dus, goed gemaakt, zonder een echte wauw foto te zijn. Daar mist hij m.i. net dat tikkeltje het grafische en compositorische dat zulke foto's meestal meerwaarde moet geven.

Mvg
    Chris

Comment

Over welke wolken heb je het precies? Die links aan de rand? Want die storen mij ook wel een beetje. Maar als ik er meer op zette, stond er een schouw in beeld, en dat trok ook op niet veel, en als ik naar links zou gegaan zijn om er meer op te zetten, zou de harmonie uit beeld zijn. Misschien dat ik wel van een andere plaats een beter zicht had.
      Ik heb nog een tweede foto, maar die vond ik zelf minder als deze.

Bedankt voor je constructieve commentaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xNatje Bekijk bericht
        Over welke wolken heb je het precies?
        Nee, die met het mooie gouden randje, die nu achter het landschap zitten, mochten die iets hoger staan, zou 't m.i. krachtiger zijn. Nu zie je er maar een tikkeltje van...

Mvg
        Chris

Comment

Maak gebruik van het max. aantal pix. zijnde 900px aan de langste zijde van je foto om deze op het forum te plaatsen, is aangenamer om te bekijken.
          Groeten
          Renée

Comment

Je hebt gelijk, ze hadden mooier geweest als ze hoger staan.
            @renée: ik wist niet meer wat juist hier de afmetingen waren, dus had het iets kleiner genomen voor de zekerheid. 600x800 is standaard, vandaar. Zal de volgende keer op 900 zetten.

Comment

Working...
            X