Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je kan zo'n foto beter krijgen als jeje beeldvlak evenwijdig houdt met de muren (nu maken de muren en het beeldvlak een hoek door omhoog te kijken. Indien mogelijk hoger (ladder) gaan staan of met armen hoog boven het hoofd de foto maken.
Idd mooi qua compo en symmetrie maar spijtig van al die uitgevreten vlakken
Bewust gedaan in de nabewerking, de foto was oorspronkelijk perfect belicht (geen uitgevreten vlakken) maar ik vond het 'goddelijk effect' veel mooier dan de oorspronkelijke belichting. Op het vlak van belichting mag je me gerust een 'rebel' noemen, want soms ga ik bewust onder of overbelichten (met wat uitgevreten vlakken) simpelweg omdat ik het mooi vind. Maarja, de gustibus et coloribus non est disputandum .
@ nerdifant: bedankt voor de tip, maar in deze drukke kerk zouden ze me niet binnen laten met een ladder . Kan ntrlk wel eens proberen boven mijn hoofd te houden
Comment