Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alden Biesen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alden Biesen

Mijn eerste upload hier...
    Graag jullie commentaar en natuurlijk ook tips om de foto's in de toekomst te verbeteren.

Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Re: Alden Biesen

de compo niet zo.
    je zou een keuze kunnen maken of de voorgrond of het gebouw.
    tis nu beide en daarom komt het gebouw er wat bekaaid af, past nog maar net binnen het kader.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Let misschien ook op de zon ... De zon is net achter het gebouw gedraaid, wanneer je een uurtje vroeger was ging de voorgevel er mooi belicht opstaan. Nu is het nogal veel schaduw

groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        de compo niet zo.
        je zou een keuze kunnen maken of de voorgrond of het gebouw.
        tis nu beide en daarom komt het gebouw er wat bekaaid af, past nog maar net binnen het kader.
        grt,bouk.
        Akkoord hiermee. Ik vind het alleszins teveel voorgrond. Wel scherp en clean.
        canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
          Akkoord hiermee. Ik vind het alleszins teveel voorgrond. Wel scherp en clean.
          En ik kan niet volgen... spiegel de foto eens horizontaal, en misschien nog een klein beetje de groothoek wegwerken, en je hebt een hele goeie.

Mvg
          Chris

Comment

Bedankt voor de commentaren.

@FestinaLente : Wat bedoel je juist met "spiegel de foto eens horizontaal..." Ik heb er waarschijnlijk een verkeerd beeld over waardoor ik het niet goed begrijp.
            Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
              Bedankt voor de commentaren.

@FestinaLente : Wat bedoel je juist met "spiegel de foto eens horizontaal..." Ik heb er waarschijnlijk een verkeerd beeld over waardoor ik het niet goed begrijp.
              Inderdaad een "verkeerd" beeld, maar wel een foto die veel beter kijkt. Je moet er natuurlijk mee kunnen leven dat het een "verkeerd" beeld is .

Je zou nog een paar correcties kunnen doen, zoals bijvoorbeeld de muur op de voorgrond iets donkerder maken, waardoor de aandacht beter naar de achtergrond gaat.

De mensen die voor mij commentaar gaven, hebben m.i. ook voor een stuk gelijk, maar 't is geen slecht gemaakte foto, compositorisch rekening gehouden met de sterke punten in de foto, en een invoerende diagonale lijn. Gespiegeld, doet deze lijn m.i. nog veel beter haar werk.

Mvg
              Chris

Comment

Compositorisch is de foto minder geslaagd. Je hebt ruimte zat toch priemt het gebouw
                haast door het dak uit. Terwijl zulke gebouwen nu net ruimte moeten hebben om hun
                eigen sfeer en rust uit te ademen.

Comment

Working...
                X