Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlinder in somme leuze

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vlinder in somme leuze

Vlinder in somme leuze dit weekend
    Is er manier om die witte rand van de vleugel weg te krijgen?

Re: Vlinder in somme leuze

Achtergrond mooi onscherp, vlinder zit er lekker scherp op. Erg mooie kleuren ook, vooral zijn blauwe "buik". Compositie is mooi, maar was beter geweest iets meer naar links/naar onderen
    Voor die witte rand weet ik zo snel even niks, ik vind het zelf niet echt storen. Misschien voegt het zelfs wel iets toe
    ---

Canon 60D + 17-55mm f/2.8 // Sony RX100

Comment

Al merci voor de reactie!

Inderdaad, qua compositie had ik me iets linkser moeten zetten, merkte het ook op als ik het juist had gepost.

Comment

al bij al toch een mooi prentje
        grts Peter
        BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne Bekijk bericht
          Achtergrond mooi onscherp, vlinder zit er lekker scherp op. Erg mooie kleuren ook, vooral zijn blauwe "buik". Compositie is mooi, maar was beter geweest iets meer naar links/naar onderen
          Voor die witte rand weet ik zo snel even niks, ik vind het zelf niet echt storen. Misschien voegt het zelfs wel iets toe
          Hey,

Verdienstelijke poging maar voor mij niet geslaagd. Meer aandacht voor de compo, de blaadjes waar de vlinder op zit hadden er beter allemaal opgestaan. Ik moet TrixAlOne tegenspreken. De vlinder staat er niet scherp op.
          Retinas
          Canon EOS 50D, 18-200mm IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Retinas Bekijk bericht
            Hey,

Verdienstelijke poging maar voor mij niet geslaagd. Meer aandacht voor de compo, de blaadjes waar de vlinder op zit hadden er beter allemaal opgestaan. Ik moet TrixAlOne tegenspreken. De vlinder staat er niet scherp op.
            Inderdaad, had beter geweest. Echt scherp scherp niet, maar dat ligt misschien eerder aan de lens denk ik, nikon 70-300 VR, deze foto op 300mm genomen

Comment

mss is wit randje wel een deel van de vleugel dat sterk reflecteert?
              canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toranaga Bekijk bericht
                mss is wit randje wel een deel van de vleugel dat sterk reflecteert?
                Inderdaad, even naar mijn andere (langs achter getrokken maar mislukte) foto gekeken en de vlinder heeft een witte rand aan zijn vleugel!

Comment

Working...
                X