Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Achtergrond mooi onscherp, vlinder zit er lekker scherp op. Erg mooie kleuren ook, vooral zijn blauwe "buik". Compositie is mooi, maar was beter geweest iets meer naar links/naar onderen
Voor die witte rand weet ik zo snel even niks, ik vind het zelf niet echt storen. Misschien voegt het zelfs wel iets toe
Achtergrond mooi onscherp, vlinder zit er lekker scherp op. Erg mooie kleuren ook, vooral zijn blauwe "buik". Compositie is mooi, maar was beter geweest iets meer naar links/naar onderen
Voor die witte rand weet ik zo snel even niks, ik vind het zelf niet echt storen. Misschien voegt het zelfs wel iets toe
Hey,
Verdienstelijke poging maar voor mij niet geslaagd. Meer aandacht voor de compo, de blaadjes waar de vlinder op zit hadden er beter allemaal opgestaan. Ik moet TrixAlOne tegenspreken. De vlinder staat er niet scherp op.
Verdienstelijke poging maar voor mij niet geslaagd. Meer aandacht voor de compo, de blaadjes waar de vlinder op zit hadden er beter allemaal opgestaan. Ik moet TrixAlOne tegenspreken. De vlinder staat er niet scherp op.
Inderdaad, had beter geweest. Echt scherp scherp niet, maar dat ligt misschien eerder aan de lens denk ik, nikon 70-300 VR, deze foto op 300mm genomen
mss is wit randje wel een deel van de vleugel dat sterk reflecteert?
canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L
Comment