Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Floor, je wil vele reaktie maar ik ga eens iets in uw oor fluisteren maar niet verder vertellen anders hakken ze hier mijn hoofd af.
De mensen hier op BD zijn zeer lui. Dat zie je aan de reaktie's hier op je foto's.
Het probleem zit hem in het feit dat je hier drie, volledig verschillend van elkaar, foto's plaatst. Dat zijn drie verschillende comments dat ze moeten geven en dat is wat teveel gevraagd.
Vraag aan de moderator dat je deze foto's alsnog apart mag posten.
Als je de foto's post, plaats ze dan op max lengte 900 PX dit zal je foto's goed doen.
Foto 1 Goede aktie foto. Twee meiden die een hevig gevecht leveren en de twee stoere binken die er bij staan als twee platte vijgen
Scherpte zit goed, zo ook de kleuren. Er zit beweging in door de wapperende haren en je hebt voor mij op het juiste moment afgedrukt. Het moment warop alles een fractie van een sek stilhangt, om vervolgens door de zwartekracht terug naar beneden te zullen vallen.
Het mysterie van wie dit punt zal maken blijft ook bestaan want de bal kan nog alle kanten uit.
Foto drie Laat hier een grote poster van maken en hang deze aan de muur. Op dit formaat hier verliest deze foto veel van haar kracht.
Foto twee is te klein om goed te beoordelen. Ik denk dat je deze vergroot naar langste zijde 900 px dat je een foto gaat hebben
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
foto 1: slordige compositie. ander standpunt innemen en meerdere foto's nemen zodat je achteraf de beste kan selecteren.
foto 2: potentieel een goede foto, als portret. jammer van die arm rechts, want nu is het niet echt een doelbewust portret meer, maar een bijgesneden foto.
foto 3: zonsondergang van 13 in een dozijn. snel de prullenmand in.
Comment