Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de zon ging onder en het vuur werd aangestoken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• de zon ging onder en het vuur werd aangestoken

Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Re: de zon ging onder en het vuur werd aangestoken

De eerste vind ik zeer leuk! Mooie kleuren, leuk landschapje (de industrie staat hier niet mis) Had eventueel vanboven wat afgemogen, maar geen must, zo istie zoals ik al zei al zeer mooi!

De tweede vind ik wat minder, een beetje rommelig, als ik dat zeggen mag...

De derde is weer wel mooi! Het vuur mocht er wel wat meer op staan, en de foto staat scheef (zie horizon) maar vind 'm al mooi
    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

bedankt voor je reactie

is de eerste keer dat ik foto's van vuur nam. Zijn van zo dichtbij omdat ik echt in het vuur wilde trekken. Laatste staat inderdaad niet recht, maar ga teveel van de foto verliezen als ik die nog wil rechttrekken vrees ik.
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Je eerste is een hele mooie , de twee foto's van het vuur geven helaas geen meerwaarde aan de reeks. Ik had liever nog twee zonsondergangen erbij gezien op een later tijdstip, vanuit een andere hoek of met een ander panorama.

grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
        X