Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry, maar met die zwarte rouwband er om heen en in dat zwart wit lijkt me dit meest op
een familie, die samen met een aantal andere families, aan een ramp is ontsnapt, en nu
netjes zijn opgevangen in een voorlopig onderkomen.
Sorry, maar met die zwarte rouwband er om heen en in dat zwart wit lijkt me dit meest op
een familie, die samen met een aantal andere families, aan een ramp is ontsnapt, en nu
netjes zijn opgevangen in een voorlopig onderkomen.
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Ik denk dat het op t Dranouter Festival is zeker ?
Daar zitten ook altijd van die mensen die klapstoeltjes en andere rommel meebrengen en de toegang versperren.
Ik vind de zw/w omzetting wel goed, anders was het wschl een kakafonie van kleuren geworden.
Doudeke en Johan de man,
Leuk om jullie visie op deze foto te lezen ... Jullie maken er dus elk jullie eigen verhaal bij. Ik laat jullie nog even wat betreft de locatie ... maar zo zie je maar weer eens dat een foto bij anderen totaal anders kan bekeken en geïnterpreteerd dan bij de fotograaf in kwestie.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Ik denk dat het op t Dranouter Festival is zeker ?
Daar zitten ook altijd van die mensen die klapstoeltjes en andere rommel meebrengen en de toegang versperren.
Ik vind de zw/w omzetting wel goed, anders was het wschl een kakafonie van kleuren geworden.
Johan de man,
Ik zal je niet langer in spanning houden ... 't was inderdaad op het festival van Dranouter.
Kakafonie van kleuren was het niet echt bij de originele foto, want het was al naar de avondkant toe dus al minder bruikbaar licht ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment