Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deze kon ik niet voorbijlopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deze kon ik niet voorbijlopen

Dit gezin viel me op tussen de mensenmassa ...
    Tips en commentaar welkom.
    groeten,
    deka

Exif
    AV/ 8 - TV/ 1/100 - ISO 640
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: Deze kon ik niet voorbijlopen

gezicht van vrouw en linkse kindje beetje overbelicht?
    My photosite : www.indignephotography.tk

Comment

Sorry, maar met die zwarte rouwband er om heen en in dat zwart wit lijkt me dit meest op
      een familie, die samen met een aantal andere families, aan een ramp is ontsnapt, en nu
      netjes zijn opgevangen in een voorlopig onderkomen.

Comment

Ik denk dat het op t Dranouter Festival is zeker ?

Daar zitten ook altijd van die mensen die klapstoeltjes en andere rommel meebrengen en de toegang versperren.

Ik vind de zw/w omzetting wel goed, anders was het wschl een kakafonie van kleuren geworden.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Sethje4,
          Op originele foto zijn de gezichten zeker niet overbelicht ... Misschien wat gekomen bij de omzetting.

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Sorry, maar met die zwarte rouwband er om heen en in dat zwart wit lijkt me dit meest op
          een familie, die samen met een aantal andere families, aan een ramp is ontsnapt, en nu
          netjes zijn opgevangen in een voorlopig onderkomen.
          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht

Daar zitten ook altijd van die mensen die klapstoeltjes en andere rommel meebrengen en de toegang versperren.

Ik vind de zw/w omzetting wel goed, anders was het wschl een kakafonie van kleuren geworden.
          Doudeke en Johan de man,
          Leuk om jullie visie op deze foto te lezen ... Jullie maken er dus elk jullie eigen verhaal bij. Ik laat jullie nog even wat betreft de locatie ... maar zo zie je maar weer eens dat een foto bij anderen totaal anders kan bekeken en geïnterpreteerd dan bij de fotograaf in kwestie.
          groeten,
          deka

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht

Johan de man,
            Ik zal je niet langer in spanning houden ... 't was inderdaad op het festival van Dranouter.
            Kakafonie van kleuren was het niet echt bij de originele foto, want het was al naar de avondkant toe dus al minder bruikbaar licht ...
            groeten,
            deka

Comment

Working...
            X