Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurtoren bij avondgloed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vuurtoren bij avondgloed

Hallo,

Uit de vele foto's genomen in Normandië heb ik deze eens uitgekozen om te proberen er iets moois van te maken. Valt dit in de smaak of zijn er punten te verbeteren/corrigeren, graag dan ook jullie mening over deze foto, of .

Nikon D90
    Sigma 50-150mm
    75mm, F10
    1/50, iso250

Alvast bedankt voor het kijken.

Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Re: Vuurtoren bij avondgloed

heel aparte opname, meestal ist gekleurd op de horizon en daar boven wat donkerder wolken, hier ist net andersom.
    mooi hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knap gedaan
      Ik heb eens eens gekeken wat het geeft zonder de donkere band onderaan, maar 'k vind
      het toch goed met die band.
      Mvg, Marc
      Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
      http://fotos.mdlfoto.be/

Comment

Ik zou misschien die letters er bij weglaten, trekken wat veel de aandacht, of ze tenminste
        iets lager plaatsen. Voor de rest: heel mooi.

Comment

Veel met de foto gespeeld? Op mijn scherm zie ik allemaal vlekken in de wolken...
          Precies grove ruis

Comment

heel mooie foto, alleen idd wat "hoekigheid" in de wolken/licht partij
            canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Comment

Knappe foto hoor!
              Met de kwaliteit lijkt er wel iets mis.
              Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Bedankt voor de reacties, heb er uiteindelijk niet zo heel veel mee gespeeld hoor . Beetje meer contrast gegeven en aan de compo gesleuteld, verder enkel wat verscherpt en een stapje vervaging terug toegepast wat, voor mij althans,voor een leuk/beter effect heeft gezorgd.
                Was eerder bang dat het kader ging afgeschoten worden maar dat valt toch wel in de smaak blijkbaar .
                De tekst is voor de liefhebbers natuurlijk, heb voor een subtiel lettertype gekozen maar kan best begrijpen dat het toch wel iets te veel de aandacht van de foto ontneemt.

grtjs
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Het verscherpen en terug vervagen zal waarschijnlijk de boosdoener zijn..

Groetjes

Comment

Working...
                  X