Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vogeltje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vogeltje

een dagje beekse bergen
    een hele reeks foto's gemaakt ook van de roofvogel schouw maar van deze zijn er een hele hoop mislukt (foto 2 is een voorbeeld). Wat doe ik mis ? alle hulp is welkom.

foto 1 (crop)

foto 2

bedankt om te kijken en te reageren

Re: vogeltje

wat er precies is misgegaan durf ik niet te zeggen, wel weet ik dat foto 1 een hele mooie is
    Canon eos 7D

Comment

Snellere sluitertijd gebruiken misschien?
      Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Ik denk dat hij de felle lucht op foto 2 bedoelt.

Foto 1 zou knap zijn als er niet al die rommel en ganzen op de achtergrond staan die heel hard afleiden.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Het oog ziet er op foto 2 vrij scherp uit. Had de achtergrond hier beter geweest (geen uitgebrande lucht maar enkel bomen bijvoorbeeld) dan had dit volgens mij een heel geslaagde foto kunnen zijn. Er zit beweging in en het hoofdje is nog goed scherp. Bij foto 1 is de achtergrond ook iets te rommelig waardoor we iets teveel afgeleid worden van de arend. Beter plekje uitzoeken al is dat op zo'n evenementen meestal onvindbaar.
          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Comment

Working...
          X