Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik ga akkoord met 'den_deef' deze foto's zijn prachtig, prima belichting, super qua witbalans. gewoon subliem, zou goed in een boekje staan die reclame maakt voor het toeristische brugge. Het toont de schoonheid van de stad.
"PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."
ik ga akkoord met 'den_deef' deze foto's zijn prachtig, prima belichting, super qua witbalans. gewoon subliem, zou goed in een boekje staan die reclame maakt voor het toeristische brugge. Het toont de schoonheid van de stad.
inderdaad! Opsturen die handel, ben zeker dat ze je foto's er zullen in plaatsen!
'k Wil geen spelbreker zijn, maar ondanks het feit dat er op technisch vlak niet erg veel aan te merken valt op deze foto's, denk ik dat de compositie wel nog een stuk beter kan. Bij de eerste stoort de toren op de achtergrond nogal (als in: trekt de aandacht door zijn opvallende kleur) en bij de tweede is de boom nogal prominent aanwezig (als in: vult de halve foto). De compositie van de derde is wat mij betreft veruit de beste.
De techniek heb je duidelijk onder de knie, dus nu wordt het tijd om verder te gaan. Blijven oefenen en blijven posten .
'k Wil geen spelbreker zijn, maar ondanks het feit dat er op technisch vlak niet erg veel aan te merken valt op deze foto's, denk ik dat de compositie wel nog een stuk beter kan. Bij de eerste stoort de toren op de achtergrond nogal (als in: trekt de aandacht door zijn opvallende kleur) en bij de tweede is de boom nogal prominent aanwezig (als in: vult de halve foto). De compositie van de derde is wat mij betreft veruit de beste.
De techniek heb je duidelijk onder de knie, dus nu wordt het tijd om verder te gaan. Blijven oefenen en blijven posten .
Je bent zeker geen spelbreker hoor. Ik ben hier om te leren, dus ik verwacht ook dat er negatieve punten over de foto's gezegd worden. Zo leer ik er ook uit...
De toren op de 1ste foto valt idd direct op, en stoort misschien wel. Ik heb een andere foto waar die toren er bijna niet opstaat, maar dan staat het bruggetje er niet helemaal op. Dat vond ik dan zelf niet zo mooi. Heb een linkje bijgevoegd: http://i34.tinypic.com/6sh25t.jpg
Bij de 2de foto had ik eerlijk gezegd eigenlijk eerst een crop gemaakt. (zie link: http://i37.tinypic.com/2dt2aer.jpg)
Maar had dan toch beslist om te originele foto te tonen. Is de crop beter?
Bij je foto 1 en 2 merk ik op dat je telkens reflectie in het water hebt maar dit niet volledig gebruikt. Da's een keuze maar ik zou er dan ook niet die halve reflectie op laten staan.
Foto 3 is naar mijn mening de beste compositie, daar heb je onderaan correct gebruik gemaakt van de reflectie van de boten, de rest weggelaten.
Comment