Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik dacht iets meer ruimte rechts om de eenvoudige reden dat er steeds moet getracht worden meer ruimte te hebben in de richting naar waar het onderwerp kijkt, rijdt, vaart, vliegt...... dacht ik toch .
Zie ook dat de exif gegevens in de foto ontbreken, weet dus niet met welk toestel, op hoeveel mm, diafragma.... enz deze foto gemaakt werd.
Groetjes
Ik dacht iets meer ruimte rechts om de eenvoudige reden dat er steeds moet getracht worden meer ruimte te hebben in de richting naar waar het onderwerp kijkt, rijdt, vaart, vliegt...
Je moet helemaal niets, maar ik ben het in dit geval zeker met je eens. Inderdaad mooie kleuren. De zeiljachten in de achtergrond zijn ook mooi. Jammer ze alleen op fok varen!
Je moet helemaal niets, maar ik ben het in dit geval zeker met je eens. Inderdaad mooie kleuren. De zeiljachten in de achtergrond zijn ook mooi. Jammer ze alleen op fok varen!
Jacobus
Daarom schreef ik ook... er moet GETRACHT..... het is inderdaad zo'n beetje een ongeschreven wet, net als de derden 'wet' en er zullen er nog wel enkele zijn. Voor al die 'wetten' is het meestal goed indien je ze toepast, maar de uitzonderingen zijn er om de regel te bevestigen hé . In fotografie moet niets en mag alles, als je het zelf maar leuk vind. Zo'n 95 % van mijn vakantie- en andere foto's zouden zeker door "kenners" afgebroken worden, maar voor ons gezin zijn het juweeltjes, en dat is en blijft het voornaamste. En btw... wat is dat een kenner, iemand die het kent of die het meent te kennen .
Ik heb reeds vele foto's gezien die door sommigen met alle lof overladen worden maar die ik voor geen geld ter wereld aan m'n muur zou willen. Ik onthou me dan ook wijselijk van alle commentaar.
Maar nu ben ik volledig off topic bezig, dus foto van Jellevh : kleuren goed, scherpte goed en compo kan volgens mijn bescheiden mening beter.
Groetjes
Ik dacht iets meer ruimte rechts om de eenvoudige reden dat er steeds moet getracht worden meer ruimte te hebben in de richting naar waar het onderwerp kijkt, rijdt, vaart, vliegt...... dacht ik toch .
Zie ook dat de exif gegevens in de foto ontbreken, weet dus niet met welk toestel, op hoeveel mm, diafragma.... enz deze foto gemaakt werd.
Groetjes
de richting waar het onderwerp (boot) vaart is toch links als je de foto voor je ziet
groetjes
Renée
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
de richting waar het onderwerp (boot) vaart is toch links als je de foto voor je ziet
groetjes
Renée
Boot vaart toch richting rechterkant?
Volgens 'de regels' moet je hem in die richting dan meer ruimte geven zodat het de indruk geeft dat hij verder kan varen... en niet tegen de zijkant botst.
Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje
Volgens 'de regels' moet je hem in die richting dan meer ruimte geven zodat het de indruk geeft dat hij verder kan varen... en niet tegen de zijkant botst.
Geen discusie over rechts of links meer weet de regels wel maar ik denk toch dat deze naar links vaart als je de foto voor u bekijkt maar ken misschien het verschil niet tussen rechts en links meer denk dat het dat zal zijn.
Groeten
Renée
Geen discusie over rechts of links meer waar weet de regels wel maar ik dacht dat de boot naar links vaarde als je de foto voor u bekijkt maar ben inderdaad verkeerd sorry.
Groeten
Renée
links, rechts maakt niet uit je bootje staat er mooi op
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Belgisch bootje, als dat maar geen trammelant van komt. Een noord zuid links rechts
discussie. Oeps, te laat. Het is al zo ver. Mooie kleurtjes, dat wel.
Comment