Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Another cloudy day

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Another cloudy day

Pracht en praal boven de Anwerpse haven.

Last edited by Randy1982; 6 augustus 2010, 11:33. Reden: Te veel foto's
    Nikon D80, AF-S Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6G ED, AF Nikkor 50mm f/1.8 D, Sigma 10-20mm f/3.5, SB 600

Re: Another cloudy day

Mooie reeks!
    (maar je mag er maar 3 per keer plaatsen)
    Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Daar ben ik net achter gekomen, ga erop letten
      Nikon D80, AF-S Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6G ED, AF Nikkor 50mm f/1.8 D, Sigma 10-20mm f/3.5, SB 600

Comment

mooi en vol drama, vooral de tweede erg mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nummer 2 sprint er tussenuit . Knap.
          canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Randy1982 Bekijk bericht
            Daar ben ik net achter gekomen, ga erop letten
            [Mod]
            Goed dat je erop gaat letten, maar je gaat in dit topic er toch ook eentje moeten verwijderen hoor. Graag dit zo snel mogelijk doen

Edit:
            Ik zie ook net dat dit je tweede topic in de beginnershoek is van vandaag. Daarom gaat er op dit topic een slotje tot morgen. Morgen wordt dit topic weer geopend en telt het meteen ook voor je ene topic van morgen, vrijdag. Zaterdag mag je een nieuw topic openen in de Beginnershoek.
            Omdat je zelf een bericht in een gesloten topic niet kan aanpassen, plaats ik 1 van je 4 foto's achter een link. Als het topic geopend is, graag een definitieve keuze maken en eentje verwijderen.

Comment

[Mod]
              Topic is weer geopend. Gelieve een foto naar keuze te verwijderen in je openingspost hier.

Comment

Eerste twee heel mooi en zonder enige twijfel nr. 2 als winnaar , derde doet het ietsje minder voor mij.

grtjs
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Mooie, interessante wolkenluchten.

Wat mij echter stoort - in foto 1 en 3 - is het omvallen van de gebouwen.
                  Had ik de foto's genomen, dan had ik wel gezorgd voor een correctie van het perspectief.
                  Je verliest dan wel een klein beetje wolk maar de hoeveelheid valt wel mee.
                  Last edited by Plaatwerker; 6 augustus 2010, 09:50. Reden: tekstcorrectie
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

Comment

Hoe kan ik een foto verwijderen uit mijn eerste post?

Ik heb altijd, op kortste brandpunt, veel last van vervormingen. Ik heb al geprobeerd om dit via software te verbeteren maar het is zo erg dat ik dan alleen de rest verslechter. Eigenlijk zou ik voor groetere hoeken beter overstappen op een echte groodhoeklens. Gebruik nu de 16-85 vr van Nikon, en dit was dus op 16mm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Randy1982 Bekijk bericht
                      Hoe kan ik een foto verwijderen uit mijn eerste post?

Ik heb altijd, op kortste brandpunt, veel last van vervormingen. Ik heb al geprobeerd om dit via software te verbeteren maar het is zo erg dat ik dan alleen de rest verslechter. Eigenlijk zou ik voor groetere hoeken beter overstappen op een echte groodhoeklens. Gebruik nu de 16-85 vr van Nikon, en dit was dus op 16mm.
                      Via de knop 'Aanpassen' kan je een foto verwijderen of een bijgevoegde tekst aanpassen.

Het verwijderen van een foto wordt niet aanbevolen.
                      Waarom niet?
                      Je maakt de commentaren en reacties van anderen daardoor onbegrijpelijk.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

Comment

Ik moet de laatste wel wissen want is 1 teveel. Staat nu toch al onder een link verborgen dus ik heb er nog niet veel commentaar op gekregen.
                        Dank u voor de info.

Comment

Knappe foto's. Heb de neiging direct een paraplu boven te halen
                          Groeten,
                          Stefan

Comment

Mooie reeks, knap vastgelegd.
                            Grtjs

Comment

Vooral de 2de is heel knap gedaan

Comment

Working...
                              X