Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

valt ie of valt ie niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• valt ie of valt ie niet

Uploaded with ImageShack.us
    vond dit een geslaagde foto met die druppel erbij,enkel spijtig dat die varen op de voorgrond staat
    alle reacties zijn welkom,ben nog maar een leek op dit vlak
    en mss iemand die me kan vertellen hoe ik gemakkelijker de foto's kan uploaden

mvg ventri

heb de foto aangepast met de goeie raad van jullie en moet zeggen dat hij idd wel mooier uitkomt,heb ook de kleur wat aangepast of heb ik me wat teveel laten gaan??
    goeie raad is zeer welkom

Uploaded with ImageShack.us
    grtz ventri
    Last edited by ventri; 7 augustus 2010, 23:23. Reden: foto was niet het juiste formaat
    Nikon D90 18-105 VR kitlens
    Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
    grtz ventri

Re: valt ie of valt ie niet

Je moet op Imageshack de "Hotlink for forums" nemen.
    Jouw foto mag op BD maximum 900 pixels zijn aan de langste zijde, dus moet ie op Imageshack ook binnen die maat vallen.

Via de knop "Aanpassen", hierboven in jouw openingspost, kan je alsnog het juiste adres plaatsen.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

bedankt jos
      grtz ventri

Comment

niemand die m'n foto wil keuren..??
        grtz ventri

Comment

Misschien dat jouw basismateriaal het toelaat om wat sterker te croppen.
          Wellicht dat dan meer reacties komen.
          En probeer de volle toegestane 900 pixels over de langste zijde te gebruiken.
          Dan liefst ook nog een centrale plaatsing.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Misschien dat jouw basismateriaal het toelaat om wat sterker te croppen.
            Wellicht dat dan meer reacties komen.
            En probeer de volle toegestane 900 pixels over de langste zijde te gebruiken.
            Dan liefst ook nog een centrale plaatsing.
            nu staat hij juist en toch niemand
            grtz ventri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ventri Bekijk bericht
              nu staat hij juist en toch niemand
              Maar ik wel.

De crop bevalt mij zeer.

Ik heb echter de indruk dat je de kikker centraal hebt geplaatst.
              Mijn bedoeling was jou over te halen tot het centraal plaatsen van de foto.
              (url selecteren en dan 5de icoontje van links aanklikken.)
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Maar ik wel.

De crop bevalt mij zeer.

Ik heb echter de indruk dat je de kikker centraal hebt geplaatst.
                Mijn bedoeling was jou over te halen tot het centraal plaatsen van de foto.
                (url selecteren en dan 5de icoontje van links aanklikken.)
                bij deze
                grtz ventri

Comment

Persoonlijk zou ik nog iets verder croppen zodat de rechtse kant eraf valt (zo ongeveer tot aan de wazige plant op de voorgrond). Ik denk dat de compositie daardoor beter wordt (kikkertje minder centraal). Verder vind ik het flitslicht een beetje storend, maar wellicht was het te donker om de foto zonder flits te maken. Verder best knap, zeker voor in de beginnershoek.
                  www.elwee.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elwee Bekijk bericht
                    Persoonlijk zou ik nog iets verder croppen zodat de rechtse kant eraf valt (zo ongeveer tot aan de wazige plant op de voorgrond). Ik denk dat de compositie daardoor beter wordt (kikkertje minder centraal). Verder vind ik het flitslicht een beetje storend, maar wellicht was het te donker om de foto zonder flits te maken. Verder best knap, zeker voor in de beginnershoek.
                    flitsen is idd meestal nodig als je geen zonlicht hebt,en zonlicht creëren dmv speciale lampen lukt ook niet altijd zoals je wil
                    deze foto werd ook getrokken onder een blad en daarkrijg je ook minder licht en kan je niet anders of een flits gebruiken
                    mss later met extra belichting als ik dit kan bekostigen
                    nu zijn het nog oudere foto's daar m'n fototoestel enkele weken geleden gestolen is geweest nu aan het sparen voor een nikon d90

mvg ventri
                    grtz ventri

Comment

Update is al heel wat beter! Mooie kleurtjes trouwens. Flitslicht is een beetje spijtig, maar waarschijnlijk niet te vermijden...
                      Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elwee Bekijk bericht
                        Volg Elwee wat betreft het croppen. Wazige plant er af. Dan is er ook meer ruimte in de kijkrichting van de kikker wat de compo enkel ten goede kan komen, ook de druppel staat er dan nog op.
                        Groetjes

Comment

Working...
                        X