Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
compositie nogal toevallig zo lijkt me.
ofwel laat je de balustrade op de voorgrond weg, ofwel neem je ze bewust op in de compositie.
nu staat ze gewoon in de weg.
Inderdaad. Foto was reeds verscherpt en ik heb waarschijnlijk in BD sizer nog eens 10 % (staat altijd hierop ingesteld) verscherpt. Had het moeten afzetten.
Heb hem hier dan ook meteen vervangen door een niet in BD sizer verscherpt exemplaar. Ik hoop dat ie nu beter overkomt.
Leuning heb ik doelbewust meegepakt en uit de hoek laten vertrekken. Dus beter toch niet dan ?
Dank voor het kijken/commentaar.
Groetjes
Leuning stoort me niet, maar ik ben het wel met Bouk eens. Stukje van boven af en je hebt
een veel intiemere prent. Nu dwalen je ogen en gedachten steeds naar die opening.
Bedankt voor de tips.
Ik heb de foto nogmaals aangepast.
Vraagje : laat ik in dit geval de vorige foto's best staan, of doe ik het zoals ik nu gedaan heb, steeds vervangen ?
Groetjes
Comment