Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allerlij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Allerlij

Effe vuurwerk en een beestje.

Last edited by Amelieke; 29 juli 2010, 21:59. Reden: Allerlei...grnif

Re: Allerlij

[Mod]
    In de Beginnershoek mag je maar 1 topic per dag openen. Dit is je tweede topic van donderdag 29/07. Normaal gezien gaat er dan een slotje op tot de volgende dag. Dat laat ik nu achterwege aangezien het al vrijdag is.
    Maar dit topic telt wel voor je ene topic van vrijdag 30/07. Pas op zaterdag mag je een nieuw topic starten in de beginnershoek.

In het Forumreglement vind je alle nodige informatie over het plaatsen van foto's en het openen van nieuwe topics op dit forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      [Mod]
      In de Beginnershoek mag je maar 1 topic per dag openen. Dit is je tweede topic van donderdag 29/07. Normaal gezien gaat er dan een slotje op tot de volgende dag. Dat laat ik nu achterwege aangezien het al vrijdag is.
      Maar dit topic telt wel voor je ene topic van vrijdag 30/07. Pas op zaterdag mag je een nieuw topic starten in de beginnershoek.

In het Forumreglement vind je alle nodige informatie over het plaatsen van foto's en het openen van nieuwe topics op dit forum.
      Ik werd er al op gewezen door een andere zeer vriendelijke forumgebruiker...toen het al te laat was
      Als nieuweling en beginner in de fotografie (heb mijn toestelletje 1 en 1/2 week) kan je misschien begrijpen dat je zoveel mogelijk van je werk wil laten zien en beoordelen.
      Mijn excuses als ik iemand ongemak bezorgd heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Amelieke Bekijk bericht
        Als nieuweling en beginner in de fotografie (heb mijn toestelletje 1 en 1/2 week) kan je misschien begrijpen dat je zoveel mogelijk van je werk wil laten zien en beoordelen.
        Iedereen wil dat uiteindelijk, maar als iedereen dat gaat doen, krijgen we een overrompeling van dit forum. Vooral zelf leren kijken en beoordelen. 't Is daarom niet slecht om ook naar andere foto's te kijken, hier en elders op dit forum, om je foto's te leren inschatten. Kijken naar foto's van anderen en lezen van commentaren kan ook heel leerrijk zijn.

Over de foto's...
        Ik vind het jammer dat je dat foeilelijke teken van BD-sizer erop gezet hebt. Je kan
        dat uitvinken hoor.

1. Ik zou het onderste deel eraf croppen, zodat je geen gebouwen meer ziet. Het vuurwerk is zo spectaculair dat het wel een sterrenexplosie lijkt, in een mooie compo.
        2. Het vuurwerk is redelijk goed gefotografeerd, maar als je er gebouwen bij zet, probeer ze dan ook recht te zetten.
        3. Leuke poging, en door de bewerking haal je de aandacht naar het centraal geplaatste onderwerp, maar het standpunt kan me niet echt bekoren, en deze foto mist m.i. toch wel wat scherpte.

Mvg
        Chris

Comment

Working...
        X