Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Had een leuke foto geweest met een andere pose van het meisje. Nu komt haar sprong een beetje bizar over.
Robby BB
Dat is een kwestie van van persoonlijke smaak.
Het is jouw mening maar je verkondigt het als een absolute waarheid.
Ik vind het wel een leuke foto die de aandacht van het meisje voor het volgende contact met de trampine heel goed uitdrukt.
Meisje heel mooi scherp en daarom gaat het.
Wanneer zich weer zo'n gelegenheid voordoet toch maar eens kijken of met een lager standpunt ook iets van de trampoline er op kan (mag onscherp net als publiek).
Dat is een kwestie van van persoonlijke smaak.
Het is jouw mening maar je verkondigt het als een absolute waarheid.
Ik vind het wel een leuke foto die de aandacht van het meisje voor het volgende contact met de trampine heel goed uitdrukt.
Meisje heel mooi scherp en daarom gaat het.
Wanneer zich weer zo'n gelegenheid voordoet toch maar eens kijken of met een lager standpunt ook iets van de trampoline er op kan (mag onscherp net als publiek).
Lees eens mijn 5061 voorgaande comments dan zul je zien dat ik nooit de absolute waarheid verkondig.
Wie zegt dat onder dat meisje een trampoline staat. Zij heeft niet een typische houding voor iemand die op een trampoline springt. Zeker niet voor een demonstratie.
Dit kunnen we alleen maar uitmaken uit de titel.
Maar spreekt de titel wel altijd de waarheid.
Ga eens naar mijn topic "Luna geketend maar gelukkig", dan zul je zien wat ik bedoel.
Samengevat kan ik uit de foto niet opmaken dat ze op een trampoline springt en dat ze daardoor een wat bizare houding heeft.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Bedankt iedereen voor de waardevolle opmerkingen.
Ik kan wel begrijpen dat het zonder titel niet duidelijk is dat ze op een trampoline springt, maar ik vraag me af of dit bij een andere pose wel duidelijk zou zijn zonder dat de trampoline zichtbaar is. Het blijft dan toch altijd nog maar een veronderstelling.
Dus, als ik nog eens de kans krijg, zal ik zeker proberen er een stukje trampoline bij te nemen.
Maar nu was ik eigenlijk al heel tevreden dat het meisje, na een hele reeks wazige springers, er scherp op stond.
Hieronder een foto van iemand in een andere pose, maar zonder de trampoline blijft het toch maar een (beredeneerde) veronderstelling wat ze aan het doen is.
Het gaat niet over veronderstellen, maar deze houding in de tweede foto kun je associeren met een trampoline. Deze houding gaat tesamen met de titel.
Bij uw eerste foto was dat voor mij niet het geval temeer omdat het hier over een demonstratie gaat.
Dus een stuk van de trampoline moet er niet bij zijn, maar zoals in je tweede foto heb je er een showelement aan toegevoegd wat de foto geloofwaardiger maakt.
Robby BB
De eerste is een nagenoeg perfecte foto wat mij betreft. Voor mij zou het ook zonder titel duidelijk zijn dat ze aan het springen is. Ze komt los van de achtergrond, heeft voldoende ruimte voor haar volgende sprong, het publiek hoort er bij, de tent hoort erbij, en deze indiceren dat het om een event gaat. De tweede is ook een hele goeie, maar ik vind persoonljk de eerste beter, vanwege het net iets meer publiek, dat op de tweede onthoofd is.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
De eerste is een nagenoeg perfecte foto wat mij betreft. Voor mij zou het ook zonder titel duidelijk zijn dat ze aan het springen is. Ze komt los van de achtergrond, heeft voldoende ruimte voor haar volgende sprong, het publiek hoort er bij, de tent hoort erbij, en deze indiceren dat het om een event gaat. De tweede is ook een hele goeie, maar ik vind persoonljk de eerste beter, vanwege het net iets meer publiek, dat op de tweede onthoofd is.
Mvg
Chris
Bedankt Chris dat is nu wat ik ook bedoelde, "ze is aan het springen" Niet meer en niet minder, wat de foto kwalitatief zeker niet schaadt .
Voor de rest ga ik mee met je comment.
Robby BB
Comment