Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stil(buiten)leven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stil(buiten)leven

[IMG][/IMG]

Een opendeurweekend bij de liefhebbers van tropische tuinen leverde dit plaatje op.
    www.stephoto.be – Nikon D90 * AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5 – 5.6 G-ED * AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5 – 4.5 G ED * AF-Nikkor 75-240 mm 1:4.5 – 5.6 D * Tamron AF-18 – 250 1:3.5 – 6.3 (IF) Macro * - Tamron Macro 90mm 2.8 -Nikon Speedlight SB 600.

Re: Stil(buiten)leven

Is er dan niemand die een reactie wil plaatsen?
    Zet er desnoods bij dat het op niets trekt maar zet toch iets, daar is deze site toch voor.
    Stephaan
    www.stephoto.be – Nikon D90 * AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5 – 5.6 G-ED * AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5 – 4.5 G ED * AF-Nikkor 75-240 mm 1:4.5 – 5.6 D * Tamron AF-18 – 250 1:3.5 – 6.3 (IF) Macro * - Tamron Macro 90mm 2.8 -Nikon Speedlight SB 600.

Comment

Misschien krijg je niet veel reacties omdat er bij stil buitenleven aan iets anders gedacht
      wordt dan aan een drukke, ietwat rommelige compositie waarop alles even scherp is en
      niets echt om mijn aandacht vraagt.

Comment

Misschien je onderwerp minder centraal plaatsen? Er is ook behoorlijk veel (nietszeggende) kiezel in beeld. Goede poging en zelf ben ik maar een beginner

Comment

dit laat niet echt veel tropische tuin zien (mijn mening)
          het onderwerp komt niet echt goed uit de verf met deze foto.
          niet echt goeie compo. de grote urne en steen slokken de ganse foto op.
          ook omdat ze mss iets te centraal geplaatst zijn.
          mvg
          dirk.
          ps :geduld is een schone deugd
          het leven is als fotograferen, gebruik de negatieven om het positieve te ontwikkelen...

Comment

Working...
          X