Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

McDonalds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • McDonalds

    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

  • #2
    Re: McDonalds

    Leuke, speelse weergave.
    Uit de taal van de affiche van de MC Donals, kan je meteen uitmaken in welk land je dit plaatje gemaakt hebt.
    Misschien nog eventjes wat rechten, 'k heb de indruk dat de foto wat afhelt naar rechts, maar dit kunnen ook mijn ogen zijn ?
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: McDonalds

      aan het gebouw te zien helt de straat, niet?

      Comment


      • #4
        Re: McDonalds

        dat klopt Jeydon, de straat helt.

        Deka, ik weet niet of iedereen de taal zal herkennen. Maar ze mogen altijd eens een gokje wagen dan.
        Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

        Comment


        • #5
          Re: McDonalds

          Dit lijkt Hongarije te zijn.

          De verticalen moeten verticaal zijn, dus een klein beetje naar links draaien, en hij staat recht.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: McDonalds

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht

            De verticalen moeten verticaal zijn, dus een klein beetje naar links draaien, en hij staat recht.
            of je had er ook recht voor kunnen gaan staan.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: McDonalds

              Oorspronkelijk geplaatst door KatrienD Bekijk bericht
              dat klopt Jeydon, de straat helt.

              Deka, ik weet niet of iedereen de taal zal herkennen. Maar ze mogen altijd eens een gokje wagen dan.
              Katrien,
              Ik vermoed dat er ook hier wel talenknobbels te vinden zijn ... Ik doe niet mee, want voor mij is het " latijn".
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

              Comment


              • #8
                Re: McDonalds

                Dama had het al juist, het is Hongaars. De foto is in Pécs genomen.
                We hebben net 2 weken rondgetrokken in Hongarije en de taal is inderdaad onverstaanbaar.
                Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

                Comment

                Working...
                X