Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit lijkt me een zeer indrukwekkend landschap. Door de lichtwerking zit er diepte in de foto. Maar toch zie je ook hier weer hoe moeilijk het is om de grootse weidte van een landschap weer te geven. Als je er in levende lijve voorstaat zeg je "wouw". Dit gevoel heb ik hier niet. Maar troost je ,ook bij de meeste van mijn foto's mis ik dat gevoel!
Op groot formaat lukt het beter.
Dit lijkt me een zeer indrukwekkend landschap. Door de lichtwerking zit er diepte in de foto. Maar toch zie je ook hier weer hoe moeilijk het is om de grootse weidte van een landschap weer te geven. Als je er in levende lijve voorstaat zeg je "wouw". Dit gevoel heb ik hier niet. Maar troost je ,ook bij de meeste van mijn foto's mis ik dat gevoel!
Op groot formaat lukt het beter.
Volledig mee eens. Wanneer je er ter plaatse naar staat te kijken heb je inderdaad een wouwgevoel, eens thuisgekomen en je bekijkt de foto(s) is het van ..... mooi .
Dat gevoel heb ik al bijna 50 jaar..... maar toch blijf ik ze maken die foto's .
Groetjes en dank voor het kijken/de commentaar.
Comment