Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op weg naar de Sustenpass

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op weg naar de Sustenpass

Op weg naar de Sustenpass in Zwitserland kwamen we deze imposante rotswand tegen.
    Kleine pano met 2 foto's gemaakt.
    of

Groetjes
    Last edited by Guest17; 25 juli 2010, 00:40.

Re: Op weg naar de Sustenpass

Dit lijkt me een zeer indrukwekkend landschap. Door de lichtwerking zit er diepte in de foto. Maar toch zie je ook hier weer hoe moeilijk het is om de grootse weidte van een landschap weer te geven. Als je er in levende lijve voorstaat zeg je "wouw". Dit gevoel heb ik hier niet. Maar troost je ,ook bij de meeste van mijn foto's mis ik dat gevoel!
    Op groot formaat lukt het beter.

Comment

Re: Op weg naar de Sustenpass

Oorspronkelijk geplaatst door E.G. Bekijk bericht
      Dit lijkt me een zeer indrukwekkend landschap. Door de lichtwerking zit er diepte in de foto. Maar toch zie je ook hier weer hoe moeilijk het is om de grootse weidte van een landschap weer te geven. Als je er in levende lijve voorstaat zeg je "wouw". Dit gevoel heb ik hier niet. Maar troost je ,ook bij de meeste van mijn foto's mis ik dat gevoel!
      Op groot formaat lukt het beter.
      Volledig mee eens. Wanneer je er ter plaatse naar staat te kijken heb je inderdaad een wouwgevoel, eens thuisgekomen en je bekijkt de foto(s) is het van ..... mooi .
      Dat gevoel heb ik al bijna 50 jaar..... maar toch blijf ik ze maken die foto's .
      Groetjes en dank voor het kijken/de commentaar.

Comment

Working...
      X