Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De watermolen van Retie... een decor waar vroeger veel mee kon gedaan worden, tot ze die afzichtelijke afsluiting er gezet hebben. Ik heb er al verschillende reportages gemaakt (communies, huwelijk).
Wat de foto's betreft, ze zijn goed gemaakt, maar 't is vooral op de tweede foto, duidelijk niet het hele goeie weer om daar die foto te maken. Ik denk dat je er tegen de avond, en met het zonnetje, meer kan doen, een mooiere foto kan maken.
De eerste foto staat schuin, en ik weet dat het moeilijk is, om hem nog goed te fotograferen, met die afsluitingen, maar denk dat er vanuit andere standpunten een interessantere compo te maken is, i.p.v. rechttoe-rechtaan.
Ook het standpunt van de eerste is klassiek. Beide compo's zijn redelijk centraal, wat het onderwerp betreft, maar bij de tweede stoort dit niet, omdat de omgeving de omkadering is.
ti's idd in retie en ja ik ben uit de streek
het was idd een ... donkere dag en tegen een bui aan.
niet zo ideaal dus
was ook naar kasteel van retie gefiets maar dat viel helemaal tegen.
maar net een mooi kado gekregen se .. een nieuw fototoestel een 50D dus mijn 10D de kast even in en nu oefenen met nieuw toestel
Alvast proficiat met de aankoop van de 50D. Veel oefenen, veel fotograferen en je foto's worden vanzelf beter. Ik ben zelf ook vaak een "toevallige" fotograaf, maar de mooiste plaatsjes worden gemaakt op speciale tijdstippen, wanneer je er speciaal voor gaat.
Comment