Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antenne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Antenne

Hallo iedereen,

een antenne met een vogeltje erop
    het gaat hier niet echt om de vogel hoor.(al zou ik het wel graag willen, maar ik heb geen lange lens)

gr. joep
    Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

Re: Antenne

Compo is wel goed en licht ook, al zit het volgeltje wel aan de verkeerde kant van het licht, om er heel goed uit te komen. Ik zie persoonlijk zo'n foto's graag in een omgeving, met wat meer "omkadering" of "verhaal", met een "kortere lens".

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Compo is wel goed en licht ook, al zit het volgeltje wel aan de verkeerde kant van het licht, om er heel goed uit te komen. Ik zie persoonlijk zo'n foto's graag in een omgeving, met wat meer "omkadering" of "verhaal", met een "kortere lens".

Mvg

Chris
      bedankt voor je reactie, hier kan ik me goed in vinden, ik zou ook wat meer in de foto willen(of juist alleen de vogel) maar het dak van de antenne, was echt heel lelijk dus dat heb ik maar weggecropt
      Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joeperrr Bekijk bericht
        bedankt voor je reactie, hier kan ik me goed in vinden, ik zou ook wat meer in de foto willen(of juist alleen de vogel) maar het dak van de antenne, was echt heel lelijk dus dat heb ik maar weggecropt
        Een mooie foto maken van een lelijk dak... da's pas een uitdaging .

Mvg

Chris

Comment

helemaal akkoord met de visie van FestinaLente.

laat de lange lens voor het vogeltje maar achterwege. zo zien we genoeg documentaire foto's in de natuurtijdschriften.

Maar ik ben benieuwd naar het dak, lelijkheid kan immers schoonheid worden en een artistieke foto opleveren.
          Deze antenne alleen vind ik inhoudelijk aan de magere kant.

Comment

Ik zal helaas niet meer terug gaan naar dat dak,
            maar hier in spanje heeft iedereen percies dezelfde antenne, en zitten er vrij veel kleine vogels. Hier op mijn dak staat er zo ook 1,(maar wel vrij hoog boven het dak) ik zal dus wat nieuwe foto's proberen te maken

Comment

Wie niet waagt, niet wint...
              Kan je met deze ook tv moscou ontvangen???? Grapje hoor!

Comment

Working...
              X