Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Côte d'Azur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Côte d'Azur

De vorige foto zie je hier nog steeds.

Last edited by Dimitri VdV; 21 juli 2010, 18:18.

Re: Côte d'Azur

Jammer van de uitgebrande lucht. De waterland is niet zichtbaar. Anders wel mooie foto
    Schilderen is beginnen met een wit doek en elementen toevoegen. Fotografie is beginnen met een overvolle wereld en dingen wegfilteren.

Comment

Ik vind hem niet zo goed.
      Ik volg mijn voorganger en ook ben ik op zoek naar een onderwerp...
      Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Ik heb de foto aangepast uitgaand van jullie commentaar, foto met horizon is nu te zien.
        De lucht had ik in ps zo enorm uitgebrand omdat ik dat mooi vond maar blijkbaar niet dan ?

@ ThaDoc: Ik kan je volgen maar is enkel een mooi beeld niet voldoende ? Zoals op postkaarten ?

Groeten Dimitri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
          Ik heb de foto aangepast uitgaand van jullie commentaar, foto met horizon is nu te zien.
          De lucht had ik in ps zo enorm uitgebrand omdat ik dat mooi vond maar blijkbaar niet dan ?

@ ThaDoc: Ik kan je volgen maar is enkel een mooi beeld niet voldoende ? Zoals op postkaarten ?

Groeten Dimitri
          Uitgebrande delen op een foto zijn zelden mooi.

Ik mis ook wat scherpte (maar naar het schijnt ben ik een freak op dat gebied)

En inderdaad, een mooi beeld (snapshot zoals ze het noemen) mag (van mij) ook gerust. Mijn reisfoto's bvb. zijn voor 90 % snapshots (mooie landschappen, gebouwen, stranden ...... Die zie ik zelfs het liefst in een reisalbum . Ik hou dus van snapshots, maar blijkbaar zijn er inderdaad niet zoveel liefhebbers.
          Groetjes

Comment

Natuurlijk kunnen dergelijke foto's interessant zijn. Meestal roepen deze voor de persoon die de foto nam bepaalde herinneringen op. Voor mensen die niet op de locatie zelf aanwezigen waren zijn dit meestal saaie foto's...
            Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Working...
            X