Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Judith 02

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Judith 02

Een studio-opname van Judith. Een pracht van een model om mee samen te werken. Ik plaats deze foto hier bij beginnershoek omdat de opname niet extreem bewerkt is qua kleur en compo, anders krijg je blijkbaar geen comments(wat ik toch al niet verwacht). Goede en mooie belichting speelt blijkbaar geen rol meer in de fotografie.... sorry.

Groeten Nies

Re: Judith 02

Ik denk dat je uw foto voor een slechte reden hier in beginnershoek plaatst.
    Als je in een bepaald concept geloofd moet je 100% blijven doorzetten. Ook al heb je slechte of geen comments.
    Wat ik je wel zou willen meegeven is, bekijk eens de foto's van modellen die je hier geplaatst hebt.
    Wat mij opvalt is dat er niet veel variatie inzit. Het zijn allemaal portret foto's.
    Frontaal en weinig zegend.
    Je werkt met mooie modellen, maak het uw eigen eens wat moeilijker, door wat anders te proberen.
    Vraag mischien eens aan de modellen hoe ze zelf graag eens worden gefotografeerd.
    Interactie tussen u en de modellen.
    Je hebt het matriaal doe er wat mee en de comments zullen volgen, goed of minder goed.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Re: Judith 02

klein detailtje nog, als je de knieën in de foto laat, moeten de voeten er ook nog bij. Dit is een afgehakt been precies...

voor de rest: pracht van een model, pracht van belichting, prachtig scherp, goede compositie.
      Schilderen is beginnen met een wit doek en elementen toevoegen. Fotografie is beginnen met een overvolle wereld en dingen wegfilteren.

Comment

Working...
      X