Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretten op reis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Portretten op reis

Ik heb mij es gewaagd aan het nemen van enkele 'portretten'

Re: Portretten op reis

Eerste : zoals bijna iedereen een foto maakt, van boven af, vanuit een waardeloos standpunt. Fotografisch vind ik hem niet geslaagd.
    Tweede : van een veel hoger gehalte, vanuit een heel mooi van standpunt, mooi van compositie, rijk aan kleur en verhalend.
    Derde : Kijk eens naar de kleurverschillen met de tweede. Er lijkt wel een pot blauwe inkt over het uniform gekapt. Ik weet natuurlijk niet wat de echte kleur is, maar de tweede lijkt me realistischer en het lijkt me toch hetzelfde uniform. Deze foto vind ik ook niet zo sterk, omdat ik de betrokkenheid bij de persoon mis, die wegkijkt. Mocht je nog meer hebben kunnen inzoomen, dan zou de reflectie in de helm ongetwijfeld nog een leuk beeld kunnen gegeven hebben.

Mvg

Chris

Comment

Re: Portretten op reis

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Eerste : zoals bijna iedereen een foto maakt, van boven af, vanuit een waardeloos standpunt. Fotografisch vind ik hem niet geslaagd.
      Tweede : van een veel hoger gehalte, vanuit een heel mooi van standpunt, mooi van compositie, rijk aan kleur en verhalend.
      Derde : Kijk eens naar de kleurverschillen met de tweede. Er lijkt wel een pot blauwe inkt over het uniform gekapt. Ik weet natuurlijk niet wat de echte kleur is, maar de tweede lijkt me realistischer en het lijkt me toch hetzelfde uniform. Deze foto vind ik ook niet zo sterk, omdat ik de betrokkenheid bij de persoon mis, die wegkijkt. Mocht je nog meer hebben kunnen inzoomen, dan zou de reflectie in de helm ongetwijfeld nog een leuk beeld kunnen gegeven hebben.

Mvg

Chris
      Dank u wel, hier leer ik echt van
      Die eerste, moet ik mijn durf nog vergroten en idd mij echt voor de persoon durven zetten en bovendien was hier nogal een groot taalbarrièrre aanwezig!
      Derde,idd nog es nagekeken, teveel aan mijn kleuren getrokken!
      Tweede, ben blij dat mijn idee wordt bevestigd dat dit toch de sterkste foto w as

Bedankt!

Comment

Working...
      X