Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De kleinste thuis...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De kleinste thuis...

"Ze" was niet echt opgezet met al die toestanden, de tandjes kwamen na een tijdje zichtbaar. Dan maar stoppen zeker

Graag tips en commentaar, het kan véél beter!

Re: De kleinste thuis...

Het is een goed belichte foto waarbij op het juiste punt scherp gesteld werd, met overal detail in het wit. Er zit actie in, en mede door het standpunt en de close-up voel je je echt vlakbij en betrokken. De compositie is m.i. eigenlijk best goed, omdat ze beeldvullend en toch diagonaal zit, waarbij de foto voor mij lekker kijkt. Het speelse van de hond komt er wel uit, en dat zal wel de bedoeling geweest zijn. Goed gelukte foto voor mij.
    Tips... Als jij denkt veel beter te kunnen, zeker blijven proberen. Ik zie liever een foto als deze dan zo'n geposeerde hondenfoto. Hier is ook meer fotografie aan.

Mvg

Chris

Comment

Bedankt Chris voor de info! Ik vind het nog steeds moeilijk om uit te maken of het goed genoeg is om te publiceren op BD. Ik zal zeker blijven proberen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anchrisdy Bekijk bericht
        Bedankt Chris voor de info! Ik vind het nog steeds moeilijk om uit te maken of het goed genoeg is om te publiceren op BD. Ik zal zeker blijven proberen
        Hou er rekening mee dat hiervoor "mijn" Mening staat, en die is niet heiligmakend. Ik heb vaak een heel andere kijk op foto's dan sommige anderen hier .

Mvg

Chris

Comment

Working...
        X