Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPod

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iPod

Bloed, zweet & tranen heeft het mij gekost om dit plaatje te maken.

Toch ben ikzelf niet echt wild van het eindresultaat. Toch wil ik nog de mening van iemand anders vragen vooraleer ik hem definitief vertikaal klasseer....

Stand M, met kitlens
    43 mm
    1/40
    f/7.1
    iso 800

Last edited by Red Falcon; 19 juli 2010, 19:34.

Re: Music was my first love.....

Mooi gedaan. Origineel idee.
    En je oortjes zo in de vorm van een solsleutel.
    Maar ik zou geen bloed, wel zweet en geen tranen laten en naar de Gentse Feesten gaan.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Blijkbaar heeft hier een tweetal uurtjes een rood kruisje gestaan...

Hopelijk is het probleem nu opgelost.

Comment

Het zegt wel iets over je leeftijd natuurlijk. Ik herinner me vooral de arm die je moest
        optillen en aan het begin van het plaatje zetten. In de doos van de pick up zaten twee
        luidsprekertjes gebouwd. Eerst hoorde je een zacht gekraak, dan pas de melodie. Alsof
        ze een aanloopje nodig had.
        Gelukkig was dat niet John Miles met zijn vreselijke muziek, maar, ik weet niet meer
        wat. Misschien iets van Francoise Hardy.

Comment

leuk gedaan, al is de uitvoering (het idee met de sleutel) al jaren oud.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het was idd niet de bedoeling om een discussie te starten over muzieksmaak..

Bij deze heb ik de titel van mijn foto veranderd naar het neutrale ' Ipod' ipv 'Music was my first love'. (hoewel dit precies niet te zien is in de lijst van topics ??)

Comment

Hello,

hmmm, music was my first love, had ik dan ook graag op het display van de aai-pod gezien.
              Verder was het me zelfs niet opgevallen dat het kabeltje in de vorm van een solsleutel ligt. Tja, zo'n kabeltjes krijg je waarschijnlijk niet gemakkelijk in een juiste vorm, of je zou ze al moeten vastkleven? Misschien had ik dat wel liever gezien -> subtiel vastgekleefd in een perfecte solsleutel...
              De bijkomende solsleutel en muzieknoten kunnen me wel bekoren (uitgeknipt uit wit papier en er zo los bijgelegd ?), dus daar had ik er wel meer van willen zien... eventueel langsheen de "draad" naar de hoofdtelefoon? Of meer gecentreerd rond de hoofdtelefoontjes zelf (om de impressie te geven dat de muziek daar uitkomt ?).

't Belangrijkste is of jij de foto zoals je hem in gedachten had, hebt kunnen realiseren...
              En dat je er plezier aan beleefd hebt

just my 2 cts.
              mvg,
              Hiawatha
              What if...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z
                dat mankement is al meerdere mensen opgevallen en maanden geleden al gemeld aan de forumleiding.
                Heb dit ook al in vraag gesteld.
                Men heeft een titel en achteraf gezien voldoet deze eigenlijk niet voor 100 % , en kan men deze niet meer veranderen.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

[Mod]
                  Topic opgekuist.
                  Bedankt aan allen die een waardevolle bijdrage leveren die nuttig is voor TS.

Comment

Idee is wel leuk, uitwerking minder. Probeer mss ook eens de Liquify tool om je bedrading mooier in vorm te krijgen! De toevoeging van de solsleutel en muzieknoten on top vind ik wel goed! Duidelijkheid op het scherm had ook beter gemogen. Anyway, doe gerust zo verder!
                    . fashion & artist photography
                    . www.kurtvandeweerdt.be
                    . twitter . facebook . flickr

Comment

Re: iPod

Het idee is leuk. Waarom geen andere sleutel? Een solsleutel toevoegen bovenaan en een andere sleutel met de bedrading. Misschien een in onbruik genomen sleutel? Er zijn er genoeg...
                      mvg, Wilfried
                      http://www.familialebemiddeling.net
                      http://www.mestdagh.biz

Comment

OK, mijn twijfel die ik reeds beschreef bij het openen van dit topic wordt bevestigd.

Deze vliegt de vuilbak in!

Bedankt voor de comments.

Comment

de ipod, of de foto ?
                          Ik zou ook voor een andere mp3-speler kiezen hoor.
                          Hia.
                          What if...

Comment

Working...
                          X