Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demolition Dossche

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Demolition Dossche

Was vanmorgen iets te vroeg afgezakt naar Circuit Zolder, dus eens een ander actieterrein opgezocht en gevonden op de Dossche site waar de afbraakwerken nog steeds aan de gang zijn. Is normaal niet mijn ding, maar toch maar eens een poging gewaagd, verdienstelijke poging of toch niet? Foto heeft enkel een cropje gehad, verder is er niets mee gebeurd.

Joël.

Re: Demolition Dossche

De goeie ouwe Dossche... Waar zijn de tijden dat ik bovenop stond, kilometersver te kijken
    Ontopic: Hoewel er ongetwijfeld zijn die de kabel in linkerbovenhoek mooi vinden, had ik de foto liever zien rechtstaan... Just my thought... Voor de rest: mooi in beeld gebracht, de struiken storen me niet, en het ontbreken van de kraan is ook niet erg, anders was er wss veel rotzooi bij op gekomen
    Nice one.
    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

1 Reactie voor een degelijke foto
      Wat mij direkt opviel was de schuine stand van de foto, die voor mij de indruk geeft dat het gebouw aan het vallen is.
      Scherpte
      Ik zou zelfs durven zeggen dat de foto hier niet op zijn plaats staat maar wel in architectuur.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Qua compo mocht die zeker bij architectuur gestaan hebben.
        Maar ik mis toch wat "pit" in de foto.
        Ietsje meer helderheid en contrast zou beter staan volgens mijn bescheiden mening.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Mijn dank aan allen voor de bruikbare feedback .

@ Zuzip: ik had idd. de kraanarm er ook graag bijgehad maar jammer genoeg hangen daar bovenaan twee doeken om wat reclame te maken voor de aannemer, en ik vond dat deze te rommelig zouden overkomen.

@ robbydorine: met de schuine stand krijg ik idd. ook de indruk alsof de toren omvalt, al was dat niet meteen de bedoeling; 't was eerder om wat ongewenste zaken van de foto te houden.

@ Red Falcon: 100% gelijk wat de opmerking i.v.m. 'pit' betreft. Zoals ik al aangaf heb ik buiten het croppen absoluut niks veranderd, wou eerst eens aftasten of de compo wel kon gesmaakt worden.

Mvg,

Joël.

Comment

Working...
          X