Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
idd een leuke serie, alleen denk ik dat je bij nummer drie verkeerd gefocused hebt, ik heb de indruk dat de mensen onscherp zijn en de zee scherp (al kan het ook aan mijn scherm liggen)
canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L
idd een leuke serie, alleen denk ik dat je bij nummer drie verkeerd gefocused hebt, ik heb de indruk dat de mensen onscherp zijn en de zee scherp (al kan het ook aan mijn scherm liggen)
Er is niks mis met je scherm, dat was mijn bedoeling.
De eerste en tweede vind ik geniaal Zeker de eerste! Erg origineel, en een dubbele uitspringer. Knap gevonden De tweede is mooi qua kleuren en... eenvoud.
Comment