Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantie Tenerife

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vakantie Tenerife

Van 2 tot 11 juli vakantie doorgebracht in het zuiden van Tenerife. Eerste 2 foto's zijn genomen in Playa De Las Americas en 3e foto is genomen in de haven van Las Galletas. Foto's zijn genomen met een point and shoot (Canon SX 20 IS). Foto's zijn allemaal lichtjes bewerkt in fotoshop (contrast, horizon rechter zetten, ...)

Wat vinden jullie van de foto's. Wat kan er beter? Compo? Scherpte? ...?
    Bij het kritiek geven, moet je je zeker niet inhouden. Want ik wil echt wel bijleren tegen dat ik een dslr ga kopen.

Exifs zijn van de originele foto's. Want weet eigenlijk niet of Exif van foto's veranderd na het bewerken?

Klik op de foto voor een grote versie
    Code:
    Exposure Time = 1/1000"
    F Number = F2.8
    ISO Speed Ratings = 80
    Date Time Original = 2010-07-05 15:24:38

Code:
    Exposure Time = 1/1000"
    F Number = F4
    ISO Speed Ratings = 80
    Date Time Original = 2010-07-05 10:00:36

Code:
    Exposure Time = 0.6" (zonder statief)
    F Number = F4.5
    ISO Speed Ratings = 200
    Date Time Original = 2010-07-10 22:25:06

Bedankt voor het kijken.
    Last edited by Revelation; 16 juli 2010, 00:29.

Re: Vakantie Tenerife

Tweede vind ik de beste (compositie) van de drie. Maar waarom een diafragma van
    2.8 of 4 als je 1/1000 ste als sluitertijd hebt. Kon makkelijk omhoog naar 11 of zo.
    Een ander storend elementje aan je foto's vind ik de grootte van je naam? Mag ik
    vragen waarom?

Comment

3-2-1 al vind ik het in de derde wel jammer dat niet alle drie de bootjes scherp zijn
      canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Comment

2-1-3 en ga mee met doudeke.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toranaga Bekijk bericht
          3-2-1 al vind ik het in de derde wel jammer dat niet alle drie de bootjes scherp zijn
          sluitertijd van bijna een seconde, en dan dobberende bootjes....

2-1-3 is het voor mij
          Schilderen is beginnen met een wit doek en elementen toevoegen. Fotografie is beginnen met een overvolle wereld en dingen wegfilteren.

Comment

vind de namen niet storend kwa grote, maar je kan daar wel in met de oppacity wat uitproberen. laat de letters wat meer in je foto verdwijnen. NU liggen ze er zo dik boven op. Voor mij 1-3-2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Tweede vind ik de beste (compositie) van de drie. Maar waarom een diafragma van
              2.8 of 4 als je 1/1000 ste als sluitertijd hebt. Kon makkelijk omhoog naar 11 of zo.
              Een ander storend elementje aan je foto's vind ik de grootte van je naam? Mag ik
              vragen waarom?
              2e foto was in landscape mode genomen. Dus zelf geen idee waarom het deze instellingen neemt. De naam zet ik er alleen op voor foto's die ik op het internet zet. Maar staat idd wat groot op de foto. Zal hier in het vervolg meer aandacht aan schenken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vuokko Bekijk bericht
                sluitertijd van bijna een seconde, en dan dobberende bootjes....

2-1-3 is het voor mij
                Was laatste avond dat we in las galletas zaten.
                Eerste keer dat ik er in de haven kwam.
                Vond het toch de moeite waard om het te proberen.
                Water stond vrij stil. Maar idd, niet helemaal stil.

Comment

Working...
                X