Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
veel te druk, geen onderwerp. Niet echt geslaagd dus...
Hmz, wel heel kort door de bocht. TS heeft toch rekening gehouden met de compostie, gezien de trap niet centraal staat... die trap zuigt je als het ware een beetje in de foto in. Alles staat ook perfect recht.
Hij is mischien niet 100% rustgevend maar voor een beginner is dit toch een zeer degelijk vakantiekiekje, zeker het tonen waard imho.
Wel, ik vind deze ook zeker niet slecht. Geeft goed de sfeer van vakantie weer. De compositie is verzorgd. De kleuren, scherpte en belichting zijn ook in orde.
Hmz, wel heel kort door de bocht. TS heeft toch rekening gehouden met de compostie, gezien de trap niet centraal staat... die trap zuigt je als het ware een beetje in de foto in. Alles staat ook perfect recht.
Hij is mischien niet 100% rustgevend maar voor een beginner is dit toch een zeer degelijk vakantiekiekje, zeker het tonen waard imho.
Ben het met je eens, een mooie foto tout court. Maar perfect recht ??????
Zie maar de witte kolom rechts..... staat duidelijk scheef. Eventjes rechttrekken zou ik zeggen.
ik vind het geslaagd. Kleur, licht, scherpte,.. klopt allemaal. Prima registratie van de plaatselijke situatie, niet meer en niet minder. Maar wel een beetje rechtzetten.
Mooie, kleurrijke, kleurechte registratie. Voor alles wat hiervoor staat is iets te zeggen. Ik mis het doorkijkje een beetje. Links ga je naar achter, rechts naar boven...
Deze foto is genomen in 't midden van de dag. Het licht is onder controle, maar het maakt de foto m.i. niet beter. Maak deze 's morgens of 's avonds, met lange schaduwen, en je krijgt m.i. een interessanter beeld. Gebruik bijvoorbeeld de trap als echt en enig onderwerp en plaats hem in zijn omgeving...
Comment