Met compactje gefotografeerd.... Ik kon het niet laten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gezien in Brussel
Collapse
X
-
gezien in Brussel
Met compactje gefotografeerd.... Ik kon het niet laten.Labels: Geen
-
-
Re: gezien in Brussel
Drie verschillende foto's, verklaard mischien het uitblijven van comments.
Foto Vos Volledig gebrek aan scherpte
Foto vaas Met een nog dieper standpunt had je de indruk kunnen geven dat er rook uit de vaas komt.
Laatste foto, iets meer achteruit, zodat er, zoals nu, niet steeds een stuk ontbreekt van de elementen in de foto.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
-
Twee en drie zijn een "rommeltje". Je onderwerp komt er helemaal niet uit. Bij de tweede is dat door de achtergrond, en bij de derde door de overbelichting op de fietsster.
De eerste echter, zou m.i. een sterk beeld kunnen zijn, moest hij scherper zijn. Vooral de achtergrond maakt hem interessant, met de spiegeling naar de omgeving.
Mvg
Chris
Comment
-
Bedoeling bij nummer twee was de suggestie dat er rook uit de urne kwam (de wolk)...............en daarbij nog de twee soorten blauw van de lucht en het doek.Dit komt niet over : volledig mislukt dus, maar ik geef het toch even ter info.
Bij de derde heb ik als excuus dat ik wat meer met de schuifkes gewerkt heb om het wit-oranje contrast te laten uitkomen. Je ziet dus, d'r zat wel een bedoeling achter zulle !
Dat het met een compactje getrokken is, dat zal wel geen excuus zijn.
Comment
-
"Dat het met een compactje getrokken is, dat zal wel geen excuus zijn."
Goed geprobeerd. NEE
Dat er een bedoeling achterzit, is al positief.
Maar gebruik de mogelijkheden van een compacje, zoals het scherm waarop je had kunnen zien dat de rook niet goed uit de urne komt en je zo een beter standpunt had kunnen in nemen.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
Comment