Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn nieuw huisdiertje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn nieuw huisdiertje

Sinds maandagavond loopt hier een nieuw speelkameraadje rond...

Erg speels, blijft niet makkelijk sil zitten maar heb toch dit plaatje kunnen schieten. Ben er vrij tevreden over, al had ik hem een tikkeltje scherper willen hebben.

Reacties zeker welkom.
    Canon EOS 450D met grip - Canon 18-55mm f/3.5-5.6 IS (kit) - Canon 24-105mm f/3.5-4.5 - Sigma 70-300mm f4-5.6 DG Macro - Canon 430EX - Lowepro Slingshot 200 - Resem filters (UV, Polarisatie, ND) en andere accessoires

Re: Mijn nieuw huisdiertje

Mis, zoals je zelf al aanhaalde, een beetje scherpte.

De oranje dekentje vind ik een beetje te scherp van kleur.

Mijn mening, maar wie ben ik (een gepensioneerde collega) had het oranje deken weggedaan, de kat een beetje naar links zodat de stijl rechts achteraan ook weg was en dat je een volledige egale grijze wand kreeg.

Verder een mooi onderwerp om te fotograferen.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Eigenlijk vind ik hem best wel leuk (het poesje of de foto ??? ). ik vind de scherpte zeker best aanvaardbaar, een foto hoeft niet altijd een technisch hoogstandje te zijn. Het artistieke of gewoon het moment is soms veel belangrijker en dan neem je dat minieme beetje onscherpte er graag bij.. Wetende dat zo'n kleine schelmen moeilijk stil zitten en je van het moment moet gebruik maken anders ben je het kwijt, neem je dan ook wat storende elementen in de foto erbij. Het enige wat volgens mij stoort is de radiator, een stap opzij had dit uit beeld gelaten.
      Last edited by poezemarieke; 14 juli 2010, 17:23. Reden: slechte zinsbouw
      Groetjes Marieke
      Canon EOS 50 D met Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS Canon
      - Compact Camera Olympus U850SW

Comment

'k Vind hem best wel mooi.
        Ik zou enkel de 2 highlights in de oogjes wegshoppen...
        mvg,
        Hiawatha.
        What if...

Comment

Working...
        X