Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
2de foto is de enige die mij aanspreekt. Mooie actie in beeld gebracht, dacht even dat hij een samuraizwaard in zen hand had. De rest kan me niet echt boeien
Schilderen is beginnen met een wit doek en elementen toevoegen. Fotografie is beginnen met een overvolle wereld en dingen wegfilteren.
2de foto is de enige die mij aanspreekt. Mooie actie in beeld gebracht, dacht even dat hij een samuraizwaard in zen hand had. De rest kan me niet echt boeien
ik sluit mij hier volledig bij aan.
Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
ik vind de 2e ook de beste maar de 1e heeft ook wel wat. Een beetje meer speclen met de DOF zodat maar 1 touw scherp was geweest was een stuk beter geweest.
Comment