Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bbq

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bbq

Welke foto ziet er het lekkerst uit ? [/IMG]oeilijk met die warmte goede positie te kiezen,
    is deze gelukt, bedankt voor de reacties,

Re: Bbq

Ik heb helemaal geen ervaring met food-fotografie, maar ik vind de tweede wel de beste, gewoon omdat er minder elementen opstaan die de aandacht afleiden... Daarnaast maakt de eerste een nogal onevenwichtige indruk doordat er langs de linkse kant veel rook is, waardoor de brochettes daar grotendeels aan het oog onttrokken worden.
    www.elwee.net

Comment

Voor mij zit je aan de verkeerde van de BBQ Je ziet nu op de schaduwzijde van de BBQ
      Fotografie heeft licht nodig, waardoor er aan de schaduwzijde veel verloren gaat aan kleuren, kleuren die je toch nodig hebt om het smakelijke weer te geven
      Door het tegenlicht heb je wel een mooie weergave van de rook, maar dit gaat dan ook weer ten koste van het smakelijke
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik vind de tweede de beste. Omdat brochettes die op de bbq "liggen" hier beter tot hun recht komen op een liggende foto.
        Maar ze zien op alletwee wel smakelijk uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_O Bekijk bericht
          Ik vind de tweede de beste. Omdat brochettes die op de bbq "liggen" hier beter tot hun recht komen op een liggende foto.
          Maar ze zien op alletwee wel smakelijk uit.
          Bedankt voor jullie reactie, jullie hebben gelijk, weer wat geleerd

Comment

Working...
          X