Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
eerste is mooi van kleur en compositie
had wel graag het voertuig links gezien zodat er wat meer ruimte in de rijrichting zou zijn maar desalniettemin mooie lijnen
de andere twee zeggen me te weinig, zijn gewoon foto's zonder meer
groeten,
dirk
Het zijn de dwarsliggers die het spoor recht trekken
vind allen wel mooi van kleur
Voor de eerste was ik ook gegaan voor meer ruimte in de rijrichting. Foto met het ding de andere richting uit rijdend, op dezelfde plaats, was ideaal geweest denk ik
Voor de derde zou ik misschien iets meer ruimte genomen hebben tss gebouw en zijkant foto. Maar dat is al vitterij
Vind ze allen geslaagd
Voor mij drie mooie foto's, vooral qua kleur (dank zij de tijdstippen waarop ze genomen zijn).
Bij de eerste : jammer inderdaad dat de zeilwagen op het punt staat om uit beeld te rijden
Groetjes
ik herken het daar allemaal daar zijn we ook regelmatig op vakantie
vind ze ook heel mooi van kleur is dat het tijdstip??
Heeft er volgens mij hééél veel mee te maken. Ze werden gemaakt tijdens de hete voorbije dagen (10 juli) waarbij de hemel archislecht van kleur was om te fotograferen overdag. Deze foto's zijn respectievelijk genomen om 18u50, 21u30 en 20u50 's avonds, dan had je zeker veel betere kleuren als overdag . Al speelt de bewerking achteraf ook natuurlijk een grote rol.
Toch al van het blauwe uurtje ('s morgens en 's avonds) gehoord hoop ik ?
Heeft er volgens mij hééél veel mee te maken. Ze werden gemaakt tijdens de hete voorbije dagen (10 juli) waarbij de hemel archislecht van kleur was om te fotograferen overdag. Deze foto's zijn respectievelijk genomen om 18u50, 21u30 en 20u50 's avonds, dan had je zeker veel betere kleuren als overdag . Al speelt de bewerking achteraf ook natuurlijk een grote rol.
Toch al van het blauwe uurtje ('s morgens en 's avonds) gehoord hoop ik ?
Groetjes
yep al van gehoord al ben ik nog zoekende hoor maar al zekers van gehoord en gelezen.
en ja bewerking ook zekers .. maar al doende en vragende leert men he
bedankt alvast .. "gaat op zoek naar blauwe uurtjes"
bedankt voor de reacties allemaal en inderdaad jullie hebben dit goed opgemerkt.
Tijdens de dag zouden de kleuren niet zo mooi geweest zijn.
Deze zijn s'avonds genomen tussen 20.00 - 21.30.
met een beetje saturatie, verscherping & contrast erbij kan een mens al veel hé
"PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."
Comment