Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Door de hitte geveld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Door de hitte geveld

Pa waakt !

Re: Door de hitte geveld

#1 Spreekt mij niet aan. Ik vermoed omdat ik de ogen van het dier niet zie. Probeer een volgende keer eens tussen de keutels te gaan zitten/liggen om het dier op eigen hoogte te fotograferen.
    #2 vind ik wel een stuk interessanter. Met één pas naar links was er ruimte gekomen tussen Pa en het veulen. In mijn ogen had dat een beter resultaat opgeleverd.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

ocharme, die sukkeltjes hadden toch genoeg te drinken?? anders is het dierenmishandeling.
      ze hebben precies geen schaduw ter hunner beschikking, anders lagen ze daarin.

foto twee vind ik ook de beste door de interactie tussen de veulens en de vader.

Comment

Ik zou alles mee naar huis doen en onder het enige struikje dat ik rijk ben neder te leggen.
        En zelf zou ik gaan zitten in het hardste streepje zon, om haar uit te foeteren en te vragen
        waarom we vroeger zoveel beter met elkander konden opschieten.

Comment

Wees gerust. Deze pony's hebben alle ruimte, schaduw en water die ze wensen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            ocharme, die sukkeltjes hadden toch genoeg te drinken?? anders is het dierenmishandeling.
            ze hebben precies geen schaduw ter hunner beschikking, anders lagen ze daarin.

foto twee vind ik ook de beste door de interactie tussen de veulens en de vader.
            Ook al hebben ze schaduw genoeg soms liggen ze gewoon in de zon hoor.

Er lopen er hier zo'n 17. Met stal, automatische drinkbak en verschillende bomen. En vaak liggen ze dan gewoon in de platte zon.
            ::: Flickr :::

Comment

Working...
            X